گرفتگی لوله ها به هر دلیلی که باشه، بالاخره یه راه حلی داره که بشه ازش خلاص شد. لوله بازکنی در آزادگان کرج از زیرمجموعه های لوله بازکنی کرج هستش که به صورت شبانه روزی به مشری ها خدمات میده.

نگران گرفتگی لوله های فاضلاب نباشید. لوله بازکنی و تخلیه چاه تخصص این مجموعه ست؛ پس وقت رو هدر ندید و برای این که زودتر از شر این مشکل خلاص بشید، با ما تماس بگیرید.

شماره تلفن ۳۲۲۲۲۵۵۵ در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی شماست تا کارشناسان ما در کمترین زمان و کامل ترین تجهیزات برای رفع مشکل شما به محل مورد نظرتون بیان.

لوله بازکنی در محله اردلان کرج

لوله بازکنی و تخلیه چاه در آزادگان، تمام ناحیه های اون منطقه اعم از اردلان و فرهنگ رو پوشش میده. پس چنانچه در خیابان های اردلان ساکن هستید و به مشکل برخوردید، می تونید با ما تماس بگیرید.

مسیر فاضلاب منزل شما به هر دلیلی که مسدود شده باشه، اگر ساکن هر کدوم از کوچه های در محله اردلان کرج باشید؛ تیم ما به کمک شما میاد و انسداد رو در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت رفع می کنه.

هزینه لوله بازکنی آزادگان کرج

نحوه باز کردن گرفتگی لوله ها در آزادگان کرج

اگر سینک، دوش و وان شما مدتی طول می کشه تا تخلیه بشه یا آب از کاسه توالت منزل شما بیرون زده، میشه گفت که لوله فاضلاب مسدود شده.

نگران نباشید!

اونقدرها هم که به نظر میرسه ترسناک نیست. در واقع، این چیزیه که ممکنه بتونید خودتون با استفاده از روش های خونگی حل کنید.

بله، درسته، رفع گرفتگی زهکشی چیزیه که می تونید خودتون امتحان کنید. مطمئناً، این کار چندان خوشایند نیست، اما اگر شما رو مجبور به پرداخت هزینه برای لوله بازکنی کنه، ارزش امتحان کردن رو داره.

اما اگه آدمی هستید که تحمل کثیف کاری رو ندارید، بهتره کار رو به کاردون بسپرید و با صرف مقداری هزینه اجازه بدید بدون آزمون و خطا، کار توسط به کارشناس خیلی زود حل بشه.

هزینه لوله بازکنی در آزادگان کرج و اردلان

قیمت لوله بازکنی و تخلیه چاه در آزادگان کرج، با توجه به میزان گرفتگی لوله، و این که مشکل شما لوله بازکنی باشه یا تخلیه چاه، متفاوته.

میزان گرفتگی لوله ها و این که از چه دستگاهی برای باز کردن لوله های مسدود شده به کار میره هم ممکنه روی هزینه نهایی تأثیر بذاره.

اما به طور کلی لوله بازکنی هزینه چندانی نداره و معمولاً لوله ها به کمک فنرزنی باز میشن. شما می تونید برای اطمینان از هزینه، موقع تماس و مشاوره، مشکل رو بگید و قیمت حدودی رو دریافت کنید.

لوله بازکنی اردلان کرج

بهترین ابزار زهکشی چیست؟

خبر خوب اینه که برای تعمیر گرفتگی فاضلاب به هیچ ابزار گران قیمتی نیاز ندارید. تنها چیزی که نیاز دارید یک تلمبه و یا یک فنر مخصوص لوله بازکنی هستش.

هر دو رو میشه با قیمت نسبتاً ارزون از فروشگاه سخت افزار توی محله تون تهیه کنید.

از طرف دیگه، اگه نمی خواید برای تهیه فنر پول خرج کنید، می تونید به جای اون یه چیز نازک و فلزی رو خم کنید. وسیله ای که بتونید اون رو از لوله فاضلاب مسدود شه عبور بدید.

لوله بازکنی آزادگان کرج

اگر مسیر عبور آب توی سینک ظرفشویی گرفته، یا آب از راه آب روشویی، وان حموم و یا زهکشی کف حموم و آشپزخونه پایین نیمره؛ پیشنهاد می کنم با لوله بازکنی آزادگان کرج تماس بگیرید.

رفع مشکل گرفتگی مسیر فاضلاب در اسرع وقت باعث میشه که انباشتگی آب بیشتر نشه و مشکل سریع تر حل بشه. همچنین هرچقدر دیرتر اقدام کنید، بوی بد فاضلاب تموم خونه رو پر میکنه.

اگر آب به کندی حرکت میکنه بهترین زمان برای تماس با یه لوله بازکنیه. اما اگه آب به هیچ وجه تخلیه نمیشه، باید بگم که دیگه فرصتی ندارید و نباید وقت رو تلف کنید.

لوله بازکنی آزادگان کرج با فنرزنی

نحوه رفع انسداد فاضلاب

روشی که برای رفع انسداد فاضلاب استفاده می کنید به محل انسداد و شدت مشکل بستگی داره. در اینجا ما چند روش مختلف رو به اشتراک گذاشتیم که می تونید انسداد فاضلاب خونه تون رو باز کنید.

رفع انسداد سینک آشپزخانه و حمام

  • سینک را با آب داغ پر کنید و تخلیه کنید.
  • از تلمبه استفاده کنید.
  • نمک و سرکه رو امتحان کنید.
  • فنر تخلیه رو در مسیر گرفتگی فروکنید تا مسیر باز بشه.

رفع انسداد توالت فرنگی

  • یک سطل آب گرم از ارتفاع داخل کاسه توالت بریزید.
  • یک تلمبه توالت بزرگ رو روی دهانه قرار بدید و به بالا و پایین پمپ کنید.
  • از فنر مخصوص توالت استفاده کنید.

نحوه رفع انسداد توالت ایرانی

رفع انسداد زهکشی فاضلاب در بیرون کمی سخت تره، اما هنوز هم ممکنه خودتون بتونید انجام بدید. شما به دستکش و لباس محافظ نیاز دارید؛ زیرا ممکنه کثیف بشید.

  • پوشش تخلیه رو بلند کنید.
  • ببینید آیا می تونید انسداد رو در مسیر عبور فاضلاب تشخیص بدید.
  • اگر می تونید، سعی کنید اون رو با دستانتون بیرون بکشید و هر گونه زباله رو در سطل یا کیسه زباله بندازید.
  • فنر مخصوص تخلیه فاضلاب رو به داخل هدایت کنید. وقتی متوجه شدید که مسیر باز شده و گرفتگی در حال رفع شدنه؛ کار رو با شستن و ریختن آب به اتمام برسونید.
لوله بازکنی با هیدورجت آزادگان کرج

تخلیه چاه در آزادگان کرج

هنگامی که «چگونگی رفع گرفتگی فاضلاب» رو در موتورهای جستجو وارد می ‌کنید، بسیاری از مقالات به شما میگن که یک محصول رفع انسداد تخلیه فوری بخرید.

مشکل این محصولات اینه که اونها مملو از مواد شیمیایی هستن که میتونن بیشتر از سود، آسیب برسونن. گاهی ممکنه اون ها انسداد رو از بین ببرن، اما درواقع لوله های شما رو ضعیف تر می کنن.

استفاده از مواد شیمیایی علاوه بر سلامتی شما، لوله های شما رو ضعیف کرده و باعث ترکیدگی لوله ها میشن. همچنین محصولات زهکشی مبتنی بر مواد شیمیایی به محیط زیست هم آسیب می رسونن.

بنابراین به جای استفاده از راه های بیهوده و تلف کردن وقت و هزینه اضافی، با یه کارشناس تخلیه چاه تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن با دستگاه های بی خطر، مشکل عدم تخلیه چاه حل بشه.

راه های لوله بازکنی در آزادگان کرج

روش های متعددی برای باز کردن لوله ها به کار میره؛ روش های خونگی و راه های تخصصی. راهکارهای خونگی همیشه پاسخگو نیستن و برای انسداد های شدید کاربرد ندارن.

اما راه های تخصصی که توی شرکت های لوله بازکنی به کار میرن، معمولاً فنرزنی و هیدروجت هستن. این روش ها برای بازکردن لوله ها خیلی کاربردی هستن.

روش فنرزنی برای لوله بازکنی در آزادگان کرج

یکی از رایج ترین راه های باز کردن گرفتگی لوله هایی که به دلایل مختلفی از قبیل جمع شدن مو، چربی و یا گیر کردن یک وسیله اتفاق میفته؛ روش فنرزنیه.

فنرهای مخصوص و بلندی که به کمک یک دستگاه دریل مانند به حالت چرخش و دورانی از مسیر لوله گرفته شده عبور میکنه و گرفتگی رو به پایین هل میده.

این روش در بیشتر گرفتگی ها راه حل خوبیه و به سرعت و با کمترین آلودگی و خرابی، مشکل انسداد لوله ها رو رفع میکنه.

لوله بازکنی و تخلیه چاه آزادگان کرج

روش هیدروجت برای لوله بازکنی در اردلان کرج

لوله باز کنی در اردلان کرج به کمک مجموعه لوله بازکنی البرز پیمان، به روش های متفاوتی انجام میشه. استفاده از هیدروجت یکی از این روش هاست.

روش هیدروجت در واقع استفاده از فشار قوی آب برای باز کردن مسیر گرفته شده در لوله ست. توی این روش آب با فشار قوی به سمت گرفتگی پرتاب میشه تا اون رو به سمت پایین هل بده.

در نظر داشته باشید که این روش حتماً توسط یک شخص باتجربه و مهارت انجام بشه. اگه عمر لوله های منزل شما زیاد باشه و احتمال پوسیدگی داشته باشه؛ فشار آب ممکنه باعث ترکیدگی بشه.

آخرین راه برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب

اگرچه روش ‌های خانگی رفع انسداد فاضلاب زیادی وجود داره، اما اگه همه اون ها ناموفق بودن و به نتیجه نرسیدن؛ باید به سراغ آخرین راه برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب برید.

شاید دیگه وقت اون رسیده باشه که با یک لوله بازکنی تماس بگیرید. این بهترین کاریه که می تونید انجام بدید. راستش رو بخواید من اگر چنین مشکلی برام پیش بیاد؛ راه های خونگی رو امتحان نمی کنم.

شاید گاهی اوقات امتحان کردن راه های خونگی یه جور تلف کردن وقت و هزینه باشه. ممکنه هزینه ای که صرف خرید تلمبه، فنر، مواد شوینده و یا سایر وسایل احتمالی میشه؛ از هزینه تماس با لوله بازکنی کمتر باشه.

به علاوه که با یه تماس و در یک زمان کوتاه مشکل حل میشه و مجبور به تحمل کلی استرس نمی شیم. بوی بد فاضلاب هم تموم خونه رو پر نمیکنه و قبل از این که مشکل بزرگ تر بشه؛ به کلی حل میشه.