لوله بازکنی در هشتگرد کرج یکی از مناطق بسیار کلیدی و مهم البرز پیمان است که ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه به این منطقه از اولویت های مهم این مجموعه می باشد.

سرویس کاران بسیار قدیمی و با تجربه، دستگاه های فنر زنی حرفه ای با طول های بسیار بلند، ارائه خدمات سریع و همچنین شبانه روزی، مخصوص منطقه هشتگرد کرج می باشد که تمامی باغ ویلا های اطراف، چهارباغ، کردان، شهر جدید هشتگرد، هشتگرد و همچنین روستا هایی مثل خور، تحت پوشش خدمات می باشند.

برای استفاده از هر گونه خدمات لوله بازکنی، تخلیه جاه، حفر چاه، تشخیص ترکیدگی لوله و … شماره تلفن مخصوص کل منطقه هشتگرد: ۰۹۱۲۶۴۹۰۷۸۴

بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص این خدمات قسمت های زیر را مطالعه کنید و اگر کار شما عجله ای است، سریعا با تلفن بالا تماس بگیرید که مختصص امر مربوطه، به شما مشاوره بدهند و در کمترین زمان نیروی لازم جهت انجام کار را خدمتتان ارسال کنند.

قیمت لوله بازکنی در هشتگرد کرج:

لوله بازکنی در هشتگرد

واقعا قیمت دقیقی برای خدمات لوله بازکنی در هشتگرد کرج وجود ندارد و نمی توان روی تعرفه خاصی بصورت محکم صحبت کرد اما بازه قیمتی از ۱۵۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۵۰۰ تومان است و اگر می خواهید عدد دقیق تری بدست آورید، واقعا لازم است که تماس بگیرید و بفرمایید که شرایط گرفتگی لوله شما چگونه است.

جنس لوله، طول لوله فاضلاب، احتیاج یا عدم احتیاج به کنده کاری و … عواملی است که می تواند تا حد زیادی روی قیمت لوله بازکنی موثر باشد و عذر خواهی ما را ببخشید برای ارائه بازه قیمتی به این بزرگی!

لوله بازکن لوله بازکنی برای لوله های سیمانی متفاوت است؟

بطور کلی عمل لوله بازکنی، با دستگاه فنر انجام می شود که این فنر وارد لوله فاضلاب شما شده و بصورت راستگرد یا چپ گرد در داخل لوله به حرکت در می آید تا رسوبات و عوامل گرفتگی را به خارج لوله راهنمایی کند.

اما اینکه لوله های سیمانی با لوله های پلیکا یا چدنی فرقی دارند؟ بله فرق دارند و تفاوت اینجاست که:

لوله های سیمانی نیاز به رسوب تراشی دستی دارند که این عمل بسیار زمان بر تر و انرژی بر تر می کند پروسه رفع گرفتگی لوله فاضلاب را و از این رو اگر جنس لوله فاضلاب شما سیمانی است، این مورد را در نظر بگیرید که قیمت بالاتر برای کار شما واقعا بدیهی است.

نمیخوام با فنر لوله بازکنی انجام بشه!؟

لوله بازکنی هشتگرد

خب یه تصوری که وجود داره اینه که فنر ممکنه لوله فاضلاب رو آسیب بزنه و این برای ساختمان ما خیلی خطرناکه پس نمیخوام با فنر کار لوله بازکنی برای ما انجام بشه آیا راهکاری داره؟

۴ تا روش دیگه برای لوله بازکنی وجود داره که اگر دوست نداشته باشید از دستگاه فنر استفاده کنید، می تونید سراغ این موارد برید:

۱-لوله بازکنی با واترجت

واترجت دستگاهی هستش که آب رو با فشار بسیار زیاد وارد لوله فاضلاب شما می کنه که عوامل گرفتگی به خارج لوله برن.

حالا اگر یک سوراخ کوچیک توی لوله شما باشه چه اتفاقی میوفته؟ قضاوت با خودتون.

۲- لوله بازکنی با تراکم هوا

میشه بصورت یکباره، حجم بسیار متراکمی از هوا رو وارد لوله کرد که با این روش بدون فشار آورده یک شیء جامد به دیواره های لوله، کار لوله بازکنی انجام بشه.

کاری به عملکرد و بازدهی این روش نداریم چون واقعا الان منسوخ شده اما استفاده از این روش برای ساختمان های قدیمی اصلا درست نیست و خرابی های محشناکی که همین روش تراکم هوا به وجود آورد باعث شده که امروز به عنوان روشی منسوخ شده شناخته بشه.

شاید تا اینجای مطلب تصورتون این شده که داره سعی می کنه تمام روش های لوله بازکنی رو بگه بده چون خودشون فقط فنر زنی لوله انجام میدن و بقیه موارد براش سود نداره!

بله تصورتون درسته اما تصمیم گیری در آخر با خودتونه و برای این حرف ها هم دلایلی داریم که شاید قانع کننده براتون و سعادت داشته باشیم که خدمت رسان شما در منطقه هشتگرد کرج باشیم.

۳- لوله بازکنی با اسید های خطرناک

قصد ندارم که بعضی روش ها رو خوب جلوه بدم تا اعتماد شما رو جلب کنم و واقعیت اینه که این اسید ها که برای لوله بازکنی به نظر سریع ترین راهکار و بی دردسر ترین روش هستند، هم برای سلامت خود شما و هم برای سلامت لوله های شما بسیار خطرناک اند.

۴- روش های خانگی مثل آب جوش و تاید

برای لوله بازکنی در هشتگرد یا هر منطقه دیگری می توانید اول از همه سراغ روش های ایمن و کم ضرری مثل ریختن یکباره آب جوش ترکیب شده با تاید و یا مایع دستشویی بروید که هم قدرت خوبی دارد و هم میزان اسیدی بودن آن اصلا برای شما خطرناک نیست.

همچنین ترکیب سرکه با جوش شیرین و پس از آن هم ریختن دانه های قهوه برای از بین بردن بوی بد.

این موارد واقعا روش های خوبی هستند و اگر هم همیشه در دستور کار شما باشند، هیچ مشکلی نداره و شاید باعث بشه که دیگه هیچ وقت نیاز به لوله بازکنی پیدا نکنید.

تخلیه چاه در هشتگرد کرج

تخلیه چاه هشتگرد کرج

تخلیه چاه در هشتگرد کرج برای منازل مسکونی، باغ ویلا ها و … انجام می شود که در ۲ مدل مختلف:

  1. تخلیه آب چاه با مکنده معمولی
  2. تخلیه آب و لجن های چاه با مکنده مخصوص

هر دو توسط تانکر هایی با حجم های تا ۱۲ تن انجام می شود که برای هر نوع چاهی جوابگو است و این دو مدل مختلف برای مدیریت هزینه به وجود آمده اند تا با هزینه کم بتوانید فقط توسط پمپ آبکش، آب های چاه را تخلیه کنید و بصورت موقتی از بود بد و طبعات پر شدن چاه رهایی یابید.

و مکنده لجن کش که بطور کامل چاه شما را تخلیه می کند و با هزینه ای قدری بیشتری، برای مدت طولانی تری خیالتان از چاه فاضلاب راحت خواهد بود.

برای استعلام قیمت تخلیه چاه در هشتگرد کرج می توانید با شماره تلفن: ۰۹۱۲۶۴۹۰۷۸۴ تماس بگیرید.

لایروبی چاه فاضلاب

پس اگر تخلیه چاه با مکنده لجن کش تمام محتویات داخل چاه را تخلیه می کند، دیگر لایروبی چاه به چه معناست و چه کاربردی دارد.

لایروبی چاه به معنی کف تراشی چاه بصورت دستی است.

چاه ها بعد از مدتی استفاده، میزان نفوذ پذیری آب به زمین را از دست می دهند و این محصول چربی ها و مواردی است که وارد چاه می شود و بدیهی هم است و نمیتوان جلوی آن را گرفت.

لایروبی چاه بصورت دستی توسط مقنی انجام می پذیرد که این راه های نفوذ آب به درون خاک را بازسازی کند و مدت زمان زیادی طول بکشد تا دوباره چاه شما پر شود.

هزینه لایروبی چاه در هشتگرد بسیار بالا تر از تخلیه چاه است اما خیلی دیر به دیر به این نوع خدمات احتیاج پیدا خواهید کرد که اگر هم نیاز داشتید، لوله بازکنی البرز پیمان در اسرع وقت در خدمت شما خواهد بود.

مناطق دیگر:

لوله بازکنی در گوهردشت کرج