لوله بازکنی در عظیمیه کرج و همچنین خدمات تخلیه چاه، حفر چاه، لایروبی چاه در عظیمیه کرج با بالا ترین کیفیت و بیشترین سرعت در ارائه خدمات توسط بزرگ ترین مرکز لوله بازکنی استان البرز، البرز پیمان صورت می گیرد.

با بیش از ۲۰ سال سابقه در امر لوله بازکنی، خدمت گذار مردم محترم کرج بوده ایم و اینبار با افتخار خدمات شعبه عظیمیه را خدمتتان معرفی می کنیم که قطعا با توجه به جایگاه این منطقه در استان البرز، تدابیر ویژه ای در شعبه این منظقه برای ساکنین و شرکت ها در نظر گرفته شده است.

لوله بازکنی در عظیمیه: ۰۲۶۳۲۵۳۵۳۳۳

لوله بازکنی در عظیمیه

تماس با شماره تلفن بالا، ارتباط مستقیم با شعبه تخلیه چاه و لوله بازکنی عظیمیه کرج البرز پیمان است. در این شعبه خدمات لوله بازکنی از قبیل:

حفر چاه:

کندن و حفر انواع چاه با استاندارد جهانی و نرخ اتهادیه توسط گروهی بسیار با سابقه در این امر که برای شعبه عظیمه البرز پیمان گمارده شدند.

باز کردن لوله در عظیمیه:

خدماتی همچون فنر زنی لوله یا بازکردن لوبه در عظیمیه با استفاده از تجهیزات پیشرفته و روش هایی غیر از فنر زنی با استفاده از هوا و آب برای گرفتگی های ویژه

لوله بازکنی با با محلول نمیشه؟

محلول های لوله بازکنی دم دست ترین و راحت ترین روش لوله بازکنی هستند که شاید به محض اینکه متوجه گرفتگی لوله یا بوی بد از سوی لوله فاضلاب خود شدید، به فکر خرید یک محلول لوله بازکنی و ریختن داخل لوله بیوفتید که این مشکل به سرعت برطرف شود. 

کاملا حق دارید که بخواهید سریعا این مشکل گرفتگی لوله فاضلاب تان را حل کنید و اصلا هم به آن فکر نکنید چون واقعا جالب و فکر کردنی هم نیست. 

اما خودتان قضاوت کنید:

اسیدی که با ورود به داخل لوله می تواند راه را در لوله بازکنید، چقدر قدرت دارد و تا چه حد می تواند مخرب باشد. 

حال اینکه این اسید در لوله ای سالم باید یک مسیر طولانی را طی کند تا به قسمت گرفتگی برسد و در تمام این مسیر قدرت و تاثیر گذاری این اسید برای از بین بردن لوله شما خرج می شود. 

بماند که این اسید های لوله بازکنی برای ریه ها و چشم های شما هم بسیار مضر هستند، باید بدانید که چند بار استفاده از آن ها واقعا برای لوله فاضلاب شما خطرناک است و ممکن است باعث ایجاد دردسری بزرگ شود و واقعا با این زندگی پر مشغله، دیگه حوصله رویارویی با آن نیست!

بهترین روش لوله بازکنی در عظیمیه کرج

لوله بازکنی در عظیمیه کرج

اگر می خواهید یک لوله بازکنی درست و اصولی داشته باشید که دیگر خیالتان از اتفاق افتاده راحت باشد، یه زحمتی بکشید به یک سرویس کار متخصص زنگ بزنید تا او که صبح تا شب با این دست مشکلاتی مثل الان شما دست و پنجه نرم می کند، کار را دست بگیرد و با پرداخت هزینه ای اندک خیالتان را از این مشکل راحت کنید. 

مگه لوله بازکن چیکار می کنه؟

سوال خوبیه مگه حالا باز کردن لوله چیه که میگی متخصص و این حرفا…

بله واقعا هم کار خیلی تخصصی نیست اما مسئله نوع بهره گیری از یک دستگاه به اسم فنر زن لوله فاضلاب است که این دستگاه با مکانیزمی خاص، در حالی که کمترین آسیب را به لوله های شما وارد می کند، عوامل گرفتگی را به خارج می راند. 

صحبت کردن در خصوص نحوه عملکرد این دستگاه واقعا در حال حاضر بعید است مشکلی را حل کند اما همینقدر بدانید که اندازه گیری ها و محاسباتی برای نحوه کار کرد آن صورت گرفته که کار شما سریع و راحت حل شود. 

قیمت لوله بازکنی چقدره؟

اما در خصوص قیمت باید بگویم که انقدر این بازه قیمتی بزرگ و متفاوت است که گفتن آن برای خود من که در حال ارائه این محتوا هستنم، خجالت آور است اما باید بگویم که: 

قیمت لوله بازکنی در عظیمیه کرج، در بازه ای بین ۲۰۰ هزار تومان تا حدود ۱ میلیون و نیم می باشد که بر حسب نوع لوله (سیمانی، پلیکا، چدنی) متفاوت است. 

همچنین سایز لوله مشخص می کند که از فنر چند متری برای انجام لوله بازکنی می بایست استفاده شود و فنر ها از ۱۰ متر طول تا ۱۰۰ متر وجود دارند و خب طبیعتا این موضوع در قیمت تاثیر گذار خواهد بود. 

یک نکته دیگری که در قیمت خدمات لوله بازکنی در عظیمیه وجود دارد، حقیقا ساعت بهره گیری از این خدمات است. 

مجموعه البرز پیمان،  تمام خدمات خود را بصورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی تقدیم مشتریان محترم می کند و اگر در ساعات غیر کاری نیاز به این خدمات داشته باشید، منصفانه است که هزینه بهره گیری از نیرو کار هم برای مجموعه بالا تر می رود.

لایروبی و تخلیه جاه در عظیمیه:

تخلیه چاه در عظیمیه کرج

لایروبی جاه و خالی کردن چاه در عظیمیه جهت افزایش عمر چاه فاضلاب و بالا بردن کارایی چاه توسط مجموعه البرز پیمان انجام می شود. کف تراشی چاه در عظیمیه، و تخلیه آن با تانکر های حجم پایین و حجم بالا متناسب با اندازه چاه با مناسب ترین قیمت در کرج

این ۳ مورد اصلی ترین خدمات مجموعه البرز پیمان هستند که برای منطقه عظیمیه بصورت تخصصی اجرا می شوند . اما موضوعاتی مثل لوله کشی، رفع بوی نا مطبوع منزل ( در آشپزخانه و سرویس بهداشتی )، تشخیص ترکیدگی لوله و رفع آن و همچنین موارد از این دست، موضوعاتی هستند که به برای جوری جنس به مشتریان محترم ساکن در عظیمیه کرج ارائه می شود.

درباره منطقه عظیمیه و شرایط اجرای خدمات در آن

عظیمه کرج

عظیمه کرج

منظقه عظیمیه هم یکی از اصیل ترین و مهم ترین مناطق استان البرز به شمار می آید که جمعیت غالب آن جایگاه اقتصادی نسبتا خوبی دارند و این منطقه در قسمت شمالی استان واقع است.

مناطق مهم عظیمیه کرج، شامل بام کرج، میدان اسبی و خیابان های منتهی به آن، میدان مهران، میدان طالقانی عظیمیه، خروجی جاده چالوس، پارک های شهریار، اسبی و ایران زمین و … می باشند.

حضور عظیمیه در موقعیت جغرافیایی کوه پایه ای باعث شده است آب و هوای این منطقه بخصوص در فصول گرم سال، به مراتب با کیفیت تر از مناطق دیگر باشد و همچنین نزدیکی آن به رودخانه محبوب چالوس، فضای ایده آل برای سکونت را در عظیمیه کرج فراهم می کند.

علاوه بر این مناطق، حضور ادارات و مراکز مهم در عظیمیه کرج، باعث افزون شدن اهمیت آن در استان شده است که برای نمونه می توان به ساختمان های دادگستری، مرکز راهنمایی رانندگی، رادیاو البرز و شرکت نفت اشاره کرد.

از این رو و با توجه به این پتانسیل های موجود در عظیمیه کرج، روز به روز به ساکنین این منطقه افزوده شد و امروز با قدرت یکی از بهترین مکان ها و گران ترین مکان های کرج، در کنار مهرشهر، جهانشهر و بخشی از گوهردشت محسوب می شود.

خدمات البرز پیمان در عظیمیه

ما هم با توجه به این پتانسیل موجود و شرایط بسیار عالی این منطقه، تدارکات خاصی برای ساکنین جهت رفع نیاز های مربوط به لوله و چاه شان دیده ایم.

جذب و آموزش تخصصی نیرو های بسیار حرفه ای در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه، ارائه مشاوره های کاربردی جهت بهینه سازی هزینه و بهتر انجام شدن کار، سفارش طرز برخورد در شان با مشتریان محترم که البته جزئ قوانین البرز پیمان برای تمامی مناطق استان البرز است؛ اما قطعا مناطقی که کیفیت کار برایشان مهم تز از قیمت است، باید بشکل ویژه تری به این موارد پرداخته شود زیرا از نظر ما رفتار خوب با مشتری بخش بسیار مهمی از کیفیت ارائه کار را هم تشکیل خواهد داد.

سفارش خدمات لوله بازکنی در عظیمیه

همانطور که پیشتر اشاره شد، تمامی خدمات البرز پیمان، بصورت تخصصی در منطقه عظیمیه با یک شعبه انحصاری، صورت می گیرد و راه ارتباط گیری با پشتیبانی این منطقه، شماره تلفن های زیر می باشد:

تلفن ثابت: ۰۲۶۳۲۵۳۵۳۳۳

تلفن همراه: ۰۹۱۲۶۴۹۰۷۸۴

لوله بازکنی و تخلیه چاه در عظیمیه با نرخ اتهادیه و کیفیت غیر قابل قیاس

مناطق دیگر لوله بازکنی: