برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در محله محمود آباد، می تونید با لوله بازکنی محمود آباد کرج تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان و بهترین تجهیزات، مشکل گرفتگی لوله ها حل بشه.

گرفتگی لوله های فاضلاب دلایل مختلفی داره که با دونستنشون می تونیم از این مشکل جلوگیری کنیم. اما در صورت بروز مشکل بهترین کار تماس با لوله بازکنی در کرج در اولین فرصته.

اگه برای رفع مشکل لوله های گرفته فاضلاب اقدام نکنید، تموم خونه بوی نامطبوع میگیره و مشکل دو برابر میشه.

روش های لوله بازکنی محمود آباد کرج

نحوه رفع گرفتگی لوله فاضلاب به میزان انسداد و محل اون بستگی داره. گاهی گرفتگی لوله ها ظرف مدت کوتاهی با روش هایی که کارشناس های این کار انجام میدن برطرف میشه.

گاهی ممکنه گرفتگی فاضلاب به کمک ابزارها و وسایل مخصوص دیگه ای مثل فنر برقی رفع بشه و کمی زمان ببره.

اما اگه گرفتگی زیاد باشه یا متخصص این کار تشخیص بده که با فنر زنی باز نمیشه؛ ممکنه از هیدروجت استفاده بشه و لوله ها به کمک فشار قوی آب مسیرشون باز بشه.

مراحل لوله بازکنی محمود آباد کرج

هزینه لوله بازکنی محمود آباد کرج

قیمت لوله بازکنی در محمود آباد کرج با توجه به میزان و محل گرفتگی لوله ممکنه کمی متغیر باشه. همون طور که گفته شد روش های متفاوتی برای باز کردن لوله های گرفته وجود داره.

اگر انسداد لوله ها به نحوی باشه که با فنرزنی و یا هیدروجت قابل حل باشه؛ هزینه زیادی رو متحمل نمیشه و در مدت زمان کوتاهی گرفتگی رفع میشه.

اما اگه این گرفتگی به نحوی باشه که نیاز به کندن فضای اطراف داشته باشه و دسترسی به لوله گرفته شده به راحتی امکان پذیر نباشه؛ مسلماً هزینه بالاتری رو در برمی گیره.

برای این که از هزینه دقیق لوله بازکنی مطلع بشید، می تونید با شماره ۳۴۴۸۱۷۴۵-۰۲۶ تماس بگیرید و ضمن توضیح در مورد شرایط پیش اومده، از قیمت هم مطلع بشید.

هزینه لوله بازکنی محمود آباد کرج

نحوه رفع گرفتگی لوله اصلی فاضلاب

خط فاضلاب اصلی منزل شما خط زهکشی اولیه است که از خانه شما خارج میشه. اگر زهکشی کند کار میکنه، بوی نامطبوع ناشی از آب راکد در داخل خط تخلیه، و سرریزهای مخرب رو تجربه می کنید؛احتمالاً نشون دهنده انسداد خط اصلی فاضلاب باشه.

اگر گرفتگی احتمالی در خط اصلی فاضلاب رو تشخیص دادید؛ بهتره که با یه لوله بازکنی تماس بگیرید تا به کمک فنرزنی مشکل رو حل کنه.

راه های لوله بازکنی در محمودآباد کرج

برای رفع انسداد لوله های گرفته شده راه های زیادی وجود داره. بیشتر افراد سعی میکنن اول از روش های خانگی برای باز کردن لوله ها استفاده کنن.

اما اگه انسداد لوله ها با روش های خونگی برطرف نشد، تماس به لوله بازکنی بهترین راه برای حل مشکل خواهد بود.

متخصص های این کار هم بعد از بررسی وضعیت یکی از راه های زیر رو اجرا می کنن.

راه های لوله بازکنی محمود آباد کرج

لوله بازکنی با فنرزنی

یکی از بی دردسر ترین و بهترین راه های باز کردن انسداد لوله های بسته شده، استفاده از دستگاه فنرزنی برقی هستش. این دستگاه با اتصال به وسیله ای دریل مانند کار رو راحت تر و سریع تر میکنه.

برای این کار فنر رو به داخل لوله مسدود هدایت می کنن و بعد از اینکه به گرفتگی رسید؛ دریل رو روشن می کنن تا با حرکت تند و فشار، گرفتگی رو به پایین هدایت کنه.

لوله بازکنی با هیدروجت

استفاده از روش هیدروجت برای باز کردن انسداد لوله ها حتماً باید توسط کارشناس ماهر انجام بشه. هیدروجت به کمک فشار زیاد آب به داخل لوله، گرفتگی رو به پایین هل میده و راه رو باز میکنه.

اما این روش برای تمام لوله ها کاربرد نداره و یک فرد با تجربه می تونه این مهم رو تشخیص بده. در صورتی که لوله های منزل شما قدیمی و پوسیده باشن؛ استفاده از هیدروجت می تونه باعث ترک خوردگی و یا ترکیدگی لوله ها بشه.

روش های لوله بازکنی محمود آباد کرج

خراب کردن محیط اطراف لوله گرفته

چنانچه لوله گرفته شده توسط روش های گفته شده باز نشد و یا محل گرفتگی لوله نامشخص و مبهم باشه؛ ممکنه کارشناس کندن محیط لوله مسدود شده رو پیشنهاد کنه.

این راه علاوه بر هزینه بیشتری که داره، زمان بیشتری رو صرف میکنه و خرابی به همراه داره. اما نگران نباشید!

بیشتر گرفتگی های لوله های فاضلاب با روش فنرزنی برطرف میشه و نیازی به امتحان راه های دیگه نیست.

وسایل لازم برای لوله بازکنی

اگر دوست دارید خودتون دست به کار بشید و گرفتگی لوله رو برطرف کنید؛ به وسایل لازم برای لوله بازکنی نیاز دارید. بعضی از این وسایل عبارتند از:

  • یک ابزار فنز مانند برای فنرزنی که شاید در یک فروشگاه سخت افزار قابل خرید باشه.
  • وسایل ایمنی مناسب مانند عینک ایمنی و دستکش لاستیکی
  • یک آچار پلاگین پاک کننده
  • برزنت یا پوشش پلاستیکی برای محافظت از محیط اطراف
  • یک شلنگ
تخلیه چاه محمود آباد کرج

تخلیه چاه در محمودآباد کرج

مجموعه لوله بازکنی البرز پیمان علاوه بر خدمات لوله بازکنی، تخلیه چاه و حفر چاه نیز به مشتری ها ارائه میده. لایروبی چاه و لوله کشی هم از جمله خدمات این مجموعه ست.

تخلیه چاه در محمود آباد کرج نیز با دستگاه و ماشین های مجهز در کمترین زمان و بالاترین کیفیت برای اهالی این منطقه انجام می شود.

برای دریافت خدمات ما کافیه با شماره تلفن های بیست و چهار ساعته ۳۴۴۸۱۷۴۵-۰۲۶ مخصوص محله محمودآباد تماس بگیرید و در هر زمان از شبانه روز برای رفع مشکل اقدام کنید.

لوله بازکنی چقدر طول میکشه؟

مدت زمانی که برای باز کردن لوبه های مسدود شده لازمه، بسته به نوع و مکان گرفتگی لوله ممکنه زمانش تغییر کنه. اما به طور کلی گرفتگی لوله ها زمان زیادی نمیبره.

معمولاً لوله ها بعد از فنرزنی یک فرد باتجربه و مهارت، به زودی برطرف میشه و بدون ریخت و پاش و خرابی مشکل برطرف میشه.

تعمیر و نگهداری منظم فاضلاب

تقریباً هر صاحب خانه با گرفتگی فاضلاب مواجه شده. حل مشکل معمولاً مستلزم استفاده از فنرزنی برای زهکشی هستش؛ اما نه همیشه.

گاهی اوقات این موضوع بسیار بدتر از اون چیزیه که ممکنه تصور کنید و میتونه منجر به یک امر پرهزینه در بشه. پرداخت به لوله بازکنی برای باز کردن لوله ها و هزینه تمیز کردن فاضلاب به جا مونده.

بهترین راه برای جلوگیری از هزینه‌ های عمده، اجرای یک برنامه تعمیر و نگهداری فاضلاب، از جمله شناسایی علل رایج گرفتگی خط فاضلاب و نحوه پیشگیری از اونهاست.

اقدامات پیشگیرانه مثل قرار دادن چاه بست، استفاده از صافی غذا یا گیره مو، شستشوی مجرای فاضلاب ماهی یک بار و استفاده از محلول نمک و سرکه در مسیر لوله ها.