لوله بازکنی در گوهردشت کرج، فنر زنی لوله و رفع گرفتگی لوله فاضلاب در همه نقاط گوهردشت کرج از جمله خیابان رستاخیر، خیابان استقلال گوهردشت، لوله بازکنی در خیابان موذن، خیابان داریوش و…

گوهردشت کرج یکی اصلی ترین و پر جمعیت ترین مناطق استان البرز است و خدمات لوله بازکنی در کرج برای این منطقه بصورت ویژه ای توسط مجموعه البرز پیمان انجام می پذیرد.

حرفه ای ترین متخصصان امر لوله بازکنی، بهترین تجهیزات لوله بازکنی و معقول ترین هزینه برای انجام این کار را در البرز پیمان تدارک دیده ایم تا بصورت ۲۴ ساعته در خصوص خدمات لوله بازکنی در گوهردشت کرج، سرویس دهنده باشیم.

رفع گرفتگی هر نوع لوله، رفع گرفتگی فاضلاب توالت فرنگی، بازکردن لوله توالت ایرانی، از بین برند نم و بوی بد فاضلاب در خانه یا محیط کار و … بخشی از خدمات لوله بازکنی ما در گوهردشت کرج هستند.

تلفن شعبه لوله بازکنی گوهرشت کرج: ۰۲۶۳۴۲۰۶۰۹۰

فنر زنی لوله در گوهردشت کرج

فنر زنی لوله در گوهردشت کرج

همچنین شماره تلفن: ۰۹۱۲۶۶۱۸۵۱۲ پشتیبان ۲۴ ساعته وب سایت البرز پیمان می باشد که اگر در هر منطقه ای از کرج حضور داشته باشید، میتوانید تنها با یک تماس سرویس مربوطه خود را در امور چاه فاضلاب استان البرز در محل بیابید.

اما در لوله بازکنی گوهردشت، افرادی آموزش دیده و حرفه ای در زمینه خدمات تخلیه چاه، حفر چاه، رفع گرفتگی لوله و … فراهم کرده ایم که خوش برخورد بودن با مشتری و ارائه مشاوره های کاربردی در خصوص امر لوله و همچنین در نظر گرفتن منطقی ترین و تا حد ممکن کمترین هزینه در چارچوب کار آن ها قرار دارد.

لوله بازکنی گوهردشت شامل چه مناطقی می شود؟

گوهردشت کرج

گوهردشت کرج

همانطور که گفتیم منطقه گوهردشت کرج یکی از مهم ترین و اصلی ترین مناطق استان محسوب می شود و این دارای بخش های مختلفی است که همگی می توانند به محض درخواست خدمات لوله بازکنی، در کم تر از ۱ ساعت سرویس کار مربوطه را در محیط بیابند.

  • لوله بازکنی در خیابان اصلی گوهردشت
  • لوله بازکنی در خیابان انقلاب گوهردشت
  • لوله بازکنی در خیابان رستاخیز گوهردشت
  • لوله بازکنی در خیابان موذن گوهردشت
  • لوله بازکنی در خیابان شهرداری گوهردشت
  • لوله بازکنی در خیابان داریوش گوهردشت
  • لوله بازکنی در خیابان استقلال یا ملکشاه گوهردشت

و …. این مناطق اصلی ترین بخش های گوهردشت کرج محسوب می شود که همانطور که پیشتر گفته شد، ارائه خدمات به هر یک از این مناطق در زمان کمتر از ۱ ساعت به مقدور می باشد.

فنر زنی لوله در گوهردشت کرج

لوله بازکنی در گوهردشت کرج

امر فنر زنی لوله، رایج ترین روش برای لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله است. این کار به وسیله دستگاهی انجام می شود که از یک موتور در دسته آن و از یک فنر فولادی تشکیل شده است.

فنر فولادی به داخل لوله وارد می شود و با استفاده از موتور به حرکت در می آید. این فنر به مرور در داخل لوله پیش می رود تا به منطقه گرفتگی برسد و با فشار خود رسوبات و عواملی که مسیر حرکت در لوله را بسته اند، به خارج راهنمایی کند.

برای امر فنر زنی لوله در گوهردشت، با توجه به حضور خانه های لوکس در این منطقه تجهیزاتی را در نظر گرفته ایم که امکان وارد شدن کمترین آسیب به لوله فاضلاب و غیره نباشد و بصورت کاملا تمیز ( تا حد امکان با توجه به میزان گرفتگی ) کار لوله بازکنی انجام شود.

هزینه انجام کار به چه صورت است؟

حتما می دانید که در خصوص تعرفه و قیمت لوله بازکنی نمی توان عدد ثابتی را در نظر گرفت و این کار بسته به شرایط لوله و محیط، میزان گرفتگی لوله ( سطحی یا عمیق )، لازم بودن به کنده کاری در محیط یا لازم نبودن به انجام این کار، محل گرفتگی لوله و … مشخص می شود.

همچنین در برخی از مناطق، گرفتگی های لوله در چند قسمت مختلف است که باعث می شود زمان اجرای کار تحت تاثیر آن قرار بگیرد و مثلا در برخی مواقع گرفتگی در ۲ لوله صورت گرفته است و این دو هم مبدا جدا از هم دارند؛ از این رو تعداد فنر زنی و زمان اجرای پروژه بیشتر می شود و قاعدتا در هزینه آن هم موثر خواهد بود. این نکات تنها در حالتی مشخص می شود که یک متخصص در محل حاضر شود و شرایط لوله بازکنی پروژه را بسنجد.

اما این اطمینان را به شما می دهیم که با ارائه خدماتی در حد، قیمتی مناسب را برای سرویس لوله در محل شما در نظر گرفته باشیم.

مشاوران لوله بازکنی مجموعه البرز پیمان، با دارا بودن بیش از ۱۰ سال تجربه در این خصوص، سعی بر این خواهند داشت که بهترین راهکار و فرایند را جهت از بین بردن ایرادات موجود در محیط فاضلاب شما، خدمتتان توضیح دهند و با صلاح دید نهایی شما در خصوص اجرا، دست به کار شوند.

روش های تراکم آب و تراکم هوا برای لوله بازکنی

دستگاه لوله بازکن واترجت

دستگاه لوله بازکن واترجت

۲ روش دیگر علاوه بر روش لوله بازکنی به وسیله فنر زنی وجود دارد که در برخی پروژه ها بهره گیری از آن ها الزامی است و ممکن است در امر لوله بازکنی گوهردشت هم کاربرد داشته باشد. پس بد نیست نگاهی به این سبک ها هم بیندازیم:

در روش تراکم آب که به آن واترجت هم می گویند، وارد کردن فشار زیاد آب به درون لوله، وسیله ی لوله بازکنی است و دلیل بهره گیری از آن این است که در برخی ساختمان ها، خارک و سنگ هستند که مسیر حرکت آب در لوله را گرفته اند و فنر زدن برای آن ها هیچ فایده ای ندارد.

همچنین روش تراکم هوا هم با توجه به نامش مشخص است که با ابزار هوا وارد عمل می شود و برای لوله هایی با گرفتگی در عمق زیاد کاربرد دارد.

استفاده از این ۲ روش بسیار کمتر از روش فنر زنی رایج است اما باز هم لوله بازکنی در گوهردشت شامل ارائه این سبک خدمت هم به مشتریان می شود.

نیاز است که یک متخصص لوله بازکنی تصمیم بگیرد که چه روشی برای بازکردن لوله مربوطه مناسب است.

این مورد هم یکی از موارد تاثیر گذار در بحث قیمت و هزینه کار محسوب می شود.

چرا زیاد راجب این روش ها صحبتی نیست؟

همه اسم فنر زنی لوله فاضلاب رو بار ها و بار ها شنیدن اما واتر جت برای لوله بازکنی در گوهردشت کرج، شاید جدید باشه و همچنین تراکم هوا برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب یعنی چی اصلا!؟

موضوع اینجاست که تقریبا این روش ها منسوخ شدن و از اونجایی که ساختمان های قدیمی که بافت لوله کشی توی اون ها ضعیف تر و فرسوده تر هستش، ممکنه با سیستم تراکم هوا، به یکباره انفجار لوله ها اتفاق بیوفته و افتضاحی توی ساختمان رخ بده که همین اتفاق هم افتاده و باعث شده دیگه  خیلی کمتر سراغ این روش ها گرفته بشه.

لوله بازکن گوهردشت کرج

دستگاه فنر بیشترین تنوع رو داره که برای انواع لوله ها تدابیری براش اندیشیده شده که با کمترین نرخ آسیب بتونه مشکل گرفتگی لوله فاضلاب رو برطرف کنه و برای لوله بازکنی در گوهردشت کرج هم اولین اولیت، فنر زنی لوله ها هستش.

لوله بازکنی در گوهردشت با استفاده از محلول های لوله بازکن

چرا از همین محلول های لوله بازکن که توی بازار زیاده استفاده نکنیم و بدون دردسر مشکل گرفتگی لوله فاضلاب رو از بین نبریم؟

آقا ما تو گوهردشت ساکن هستیم و ساختمان ما هم قدیمی ساز نیست و لوله هاش فرسوده و ضعیف نیست.

خب حالا برای اینکه گرفتگی سطحی که توی لوله به وجود اومده رو برطرف کنیم، حتما باید بریم سراغ فنر زنی لوله، نمیشه از همین سر کوچه یه اسید بگیریم بریزیم تو لوله و خیالمونو راحت کنیم؟

چرا میشه.

اسید ها هم گاهی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب کاربرد دارن و نمیشه به کل اون ها رو حذف کرد.

قطعا این آسیب ها برای ساختمان های قدیمی هم مهم تره اما خب به هر حال یه ساختمان نوساز هم باید سلامت لوله هاش در نظر گرفته بشه که ۱۰ ساله به یه شرایط ضعیف و شکننده نرسه و این روش محلول های لوله بازکنی با غلظت پایین هم به نوعی میشه گفت آخرین اولویت هستند و البته اکر دنبال دردسر نیستید (دردسری که نداره) اما باز به هر دلیلی دوست دارید کسی وارد منزل شما نشه، یه راهکار برای شما داریم:

محلول آب جوش و یک مایع شوینده رو خودتون بسازید و به داخل لوله بریزید.

این روش هم امنیتش بالا تره و هم توی گرفتگی های سطحی بازدهی خوبی داشته.

هم اینکه خب برای گرفتن اسید هم هزینه نمی کنید و راحت خودتون تو منزل اونو درست می کنید و لوله بازکنی در گوهردشت برای ساختمان های قدیمی، در صورتی که گرفتگی سطحی باشه، به راحتی برطرف میشه.

اما اگر دیدید که باز هم مشکل وجود داره و برطرف نشده، حتما با یک مجموعه یا سرویس کار لوله بازکن تماس بگیرید.

تا در کمترین زمان و با متدی درست مشکل شما رو برطرف کنه و خیالتون از این داستان راحت بشه.

تخلیه چاه در گوهردشت کرج

تخلیه چاه در گوهردشت کرج

تخلیه چاه در گوهردست کرج همیشه کنار لوله بازکنی میاد و نوعی از خدمات هستش که مخصوص خونه های قدیمی میشه که هنوز توی گوهردشت هم وجود دارن با وجود اینکه سیستم فاضلاب شهری داره سعی میکنه کل این منطقه رو تحت پوشش قرار بده اما خب اجراش برای تمام مناطق دردسر های زیادی داره و این بین خانه هایی که چاه فاضلابشون پر میشه میتونن با استفاده از خدمات تخلیه چاه، به راحتی نسبت به سالم سازی و باز سازی چاه خودشون اقدام کنن و هزینه چندانی هم براشون نداره.

تخلیه چاه در گوهردشت با تانکر های ظرفیت متغیر و سیستم های مکنده قدرتمنده انجام میشه که هم توانایی خارج کردن لجن های داخل چاه رو دارن و هم میتونن صرفا مکنده آب از داخل چاه باشن.

اگر چاه فاضلاب به تعداد دفعات زیادی تخلیه شده باشه، نیاز پیدا می کنه به این که علاوه بر تخلیه، لایروبی بشه تا دوباره آب ها بتونن به چاه نفوذ کنن و دیر تر چاه فاضلاب پر بشه.

البته لایروبی چاه خدمات ارزان قیمتی نیست چون ریسک و زحمتش هم قابل قیاس با تخلیه چاه نیست و خب دیر به دیر بهره گیری از اون لازم میشه.

سایر خدمات مجموعه البرز پیمان برای ساکنان گوهردشت کرج

  • رفع نم آشپزخانه و سرویس بهداشتی
  • رفع بوی بد فاضلاب در سرویس بهداشتی و آشپزخانه
  • تخلیه چاه در گوهردشت
  • حفر چاه در انواع مختلف و بصورت کاملا تخصصی در گوهردشت
  • لایروبی چاه های قدیمی و جدید با سبکی مکانیزه و پیشرفته
  • لوله کشی در گوهردشت کرج
  • تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب
  • رفع ترکیدگی لوله

و تمامی مواردی که مربوط به امر لوله و چاه می شوند.

مناطق دیگر لوله بازکنی در کرج: