لوله بازکنی در گلشهر کرج به عنوان یکی از مناطق بسیار پر درخواست خدمات لوله بازکنی البرز معرفی می شود که در این صفحه قصد داریم شرح این خدمات را با زبانی ساده و روان خدمتتان توضیح دهیم که اگر کارتان عجله ای نیست، می توانید با مطالعه این موارد، انتخاب صحیح تری داشته باشید.

اما اگر دوست دارید سریعا یک سرویسکار به محل شما ارسال شود، می توانید با شماره گیری تلفن زیر، بصورت شبانه روزی از خدمات لوله بازکنی در گلشهر کرج استفاده کنید:

تلفن: ۰۹۱۲۶۴۹۰۷۸۴

خب بریم سراغ توضیح کامل در مورد شرح خدمات رفع گرفتگی لوله تو گلشهر کرج:

لوله بازکنی تو گلشهر چجوری انجام میشه؟

خب اگر بخواید از خدمات لوله بازکنی تو گلشهر کرج استفاده کنید، باید بدونید که برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب، چند تا راه کلی وجود داره و بر حسب شرایط لوله و گرفتگیش، میشه از هر کدوم استفاده کرد:

راه اول: استفاده از اسید لوله بازکن:

اولین و بدترین راهی که برای لوله بازکنی به ذهن آدم میرسه، استفاده از اسید های رفع گرفتگی لوله فاضلابه که هم برای چشم ها و ریه های خودتون خیلی ضرر داره و هم اینکه واقعا لوله های فاضلاب منزل تون رو داغون میکنه.

اگر ساختمان شما قدیمیه پیشنهاد می کنم واقعا سراغ این موجودات نرید که خودشون به اندازه کافی قدرت برای پوسیده کردن و از هم شکافتن بافت های لوله داره حالا دیگه لوله های قدیمی کارشونو انقدر راحت می کنه که دردسر و عذابش برای شماست.

راه دوم: لوله بازکن در گلشهر با دستگاه فنر

لوله بازکنی در گلشهر کرج

راه دوم همون راهیه که احتمالا انتظار دارید من ازش زیاد تعریف کنم چون این مورد همونیه که برای ما سود داره اما اینجوری نیست و از اون جایی که اکثر مشتری های واقعی وقت ندارن این مطالب رو بخونن، من کاملا صادقانه میگم که این روش خوبه یا نه؟ و کی از لوله بازکن هایی با دستگاه فنر زنی استفاده کنید که اوکی باشه؟

دستگاه فنر لوله بازکنی چیه؟

دستگاه فنر زنی لوله فاضلاب دقیقا مساوی شغل لوله بازکنیه که تو نیمه دوم سال بازار خیلی شلوغ و جدی داره و حقیقتا شغل کم درآمدی هم نیست.

اما می خوام بگم کلا این شغل رو دستگاه فنر به وجود آورده که یه موتور داره و یک فنر متصل به اون موتور یا انژکتور که با قدرت موتور، اون فنر به گردش در میاد و داخل لوله حرکت میکنه و تمام عوامل گرفتگی رو به سمتی که از لوله خارج بشن، راهنمایی می کنه.

سر فنر به داخل لوله فاضلاب گذاشته میشه و موتور روشن میشه و این پروسه استارت می خوره.

طول فنر لوله بازکنی بر حسب طول لوله شما مشخص میشه و از ۱۰ متر تا ۱۰۰ متر فنر داریم که هم برای منازل و هم برای رفع گرفتگی لوله کارخانه ها از این روش استفاده میشه.

فنر لوله بازکنی ممکن نیست لوله فاضلاب ما رو بشکونه؟

اینم سوال خوبیه و کسانی که در گلشهر کرج ساکن هستند، ممکنه توی ساختمانی قدیمی باشن و نگران آسیب دیدن به لوله هاشون باشن که این نگرانی هم به جاست.

راجب فنر زنی لوله فاضلاب باید بگم که این روش واقعا درست ترین و استاندارد ترین روش لوله بازکنی در گلشهر کرج و حتی تمام دنیاست و نمیتونید جایگزین دیگه ای برای این متد معرفی کنید.

۲ تا روش دیگه به اسم های فشار آب یا همون واتر جت و همچنین تراکم هوا هم اومدن که این روش ها هم منسوخ شدن چون تو ساختمون هایی افتضاح به بار آوردن و دوباره بازگشت به سمت همین دستگاه های فنر بود.

از اون جایی که این روش با وجود اینکه نمیشه قطعی گفت به لوله آسیب نمیزنه، اما باز هم ایمن ترین و کارگشا ترین روش بود، شرکت های سازنده این دستگاه ها روز به روز تو مدرن سازی و پیشرفته تر کردن این دستگاه ها هم تلاش کردن.

و در نتیجه میخوام اینو بگم که ریسکش واقعا خیلی کمتر از قبل شده ولی خوب اگر ساختمان شما خیلی قدیمیه، یا باید به یه شرکت درست و حرفه ای با سرویسکار خوب تماس بگیرید یا اینکه بیاد سراغ راه سوم:

راه سوم: روش خونگی لوله بازکنی

روش های خونگی هم برای لوله بازکنی وجود داره که خب طبیعتا کمترین ریسک رو برای شما به دنبال داره و البته کارکردش بیشتر برای گرفتگی های سطحیه و اگر مرتب از این روش ها گاها توی فاضلاب منزل (چه آشپرخونه و چه توالت) استفاده کنید، شاید هیچ وقت نیاز به استفاده از لوله بازکنی با فنر زنی نداشته باشید.

چی هستن این روش ها:

خب چند جور روش داریم که ترکیب موادیه که معمولا تو همه خونه ها پیدا میشه و میتونید ازش استفاده کنید:

  • ترکیب آب + جوش شیرین + سرکه
  • ترکیب نمک + پوست لیمو ترش + یخ
  • ترکیب آب + مخمر

این سه تا روش مواردی هستند که توی اینترنت زیاد راجبش صحبت شده و گفتم بد نیست یه اشاره ای به این ها هم تو این مطلب داشته باشیم اما میخوام یه راه دیگه هم بهتون معرفی کنم که برای گرفتگی های سطحی واقعا معجزه میکنه و امیدوارم مشکل شما رو هم حل کنه.

لوله بازکنی با آب جوش + شوینده شیمیایی

این مورد هم به عنوان آخرین راهکار لوله بازکنی تو این مطلب در نظر بگیرید که تقدیم ساکنان محترم گلشهر کرج می کنم و واقعا امیدوارم که بعد از بکار گیری این روش مشکلشون برطرف بشه و بو هایی که الان توی منزلشون میاد رو هیچ وقت دیگه ای تو خونه قشنگشون حس نکنن و اصلا نیازی به این خدمات و مقاله ها نداشته باشن:

  • درب سینک ظرف شویی رو بگذارید یا اینکه برای توالت، با هر ابزاری که میتونید راه ورود آب به لوله رو ببندید.
  • مقدار خیلی زیادی از آب جوش رو جمع آوری کنید (مثلا ۲ تا کتری) آب جوش آماده کنید.
  • آب جوش هارو توی سینک یا توالت بریزید و قبل از اینکه راه ورود آب رو باز کنید،
  • داخل اون آب، مقداری تاید یا شوینده شیمیایی بریزید و حل کنید.
  • این کار رو سریع انجام بدید که آب شما جوش بمونه حتما
  • درب سینک یا راه ورود آب به توالت رو باز کنید و اجازه بدید که یکباره، آب به داخل لوله وارد بشه.

این روش با کمترین ریسک، بهترین بازدهی رو برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب شما داره و بعدش هم میتونید با ریختن دونه های قهوه یا پوست لیمو، بوی بد محیط رو تا حدی از بین ببرید.

قیمت تخلیه چاه در گلشهر کرج

تخلیه چاه در گلشهر کرج

خدمات دیگه ای که توی دسته بندی لوله بازکنی قرار میگیره، تخلیه چاه فاضلاب هستش که چون عموما بوی بدی که از لوله های فاضلاب میاد، معلوم نیست از گرفتگی لوله هستش یا پر شدن چاه، ممکنه گاها نیاز شما با استفاده از این خدمات برطرف بشه.

وقتی بوی بدی میاد، سوسک و حشرات زیاد توی محیط جمع میشن، چاه فاضلاب میزنه بالا و … اینا میتونه نشونه پر شدن چاه شما باشه همچنین ممکنه گاهی گرفتگی لوله هم باعث این موضوع بشه اما اینو بسپارید به یه سرویس کار که بیاد و تشخیص بده اما اگر چاه پر شده بود چیکار می کنن؟

تخلیه چاه گلشهر

لوله بازکنی البرز پیمان، خدمات تخلیه چاه در گلشهر کرج رو همانند مناطق دیکه به دو صورت تقدیم مشتری های عزیز ساکن این منطقه میکنه که از نظر قیمتی و کیفیتی هم با هم متفاوت هستند:

  1. تخلیه چاه با پمپ آبکش
  2. تخلیه چاه با پمپ لجن کش

این دو مورد همونطور که از اسمشون پیداست، بازدهی کاملا متفاوتی رو دارند و طبیعتا تو متدی که فقط آب چاه تخلیه میشه، تعرفه کمتری در نظر گرفته میشه که برای منطقه گلشهر کرج می تونید با تماس با شماره تلفن زیر، استعلام دقیق قیمت داشته باشی:

تلفن استعلام قیمت تخلیه چاه و لوله بازکنی: ۰۹۱۲۶۴۹۰۷۸۴

منطق دیگر:

لوله بازکنی در گوهردشت