البرز پیمان ارائه کننده خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی در مهرشهر کرج با دارا بودن شعبه مجزا در این منطقه می باشد. تماس با شعبه مهرشهر: ۰۲۶۳۳۵۰۱۱۴۳

خدمات لوله بازکنی البرز پیمان در مهرشهر کرج

تخلیه چاه و لوله بازکنی در کرج ، و دیگر مناطق استان البرز، هر یک با داشتن شعبه ای مختص به خود توسط مجموعه لوله بازکنی البرز پیمان انجام می شود.

خدمات لوله بازکنی در مهرشهر تنها شامل رفع گرفتگی لوله و یا تخلیه کردن چاه نمی شود بلکه برای هرگونه رفع بوی نامطبوع حاصل از فاضلاب، تشخیص ترکیدگی لوله، لوله کشی تخصصی، حفر چاه و موارد دیگر می توانید با شماره تلفن شعبه مهرشهر تماس حاصل کنید.

لوله بازکنی در مهرشهر: ۰۲۶۳۳۵۰۱۱۴۳

لوله بازکنی مهرشهر

کارشناسان و متخصصان امر لوله و چاه در مهرشهر کرج، با تماس با این شماره به سرعت به محل شما خواهند آمد و با شما همراه خواهند بود تا بهترین تصمیم گیری را در خصوص لوله یا چاه خود اتخاذ نمایید.

لوله بازکنی امری تخصصی است که اگر توسط یک متخصص و با تجربه انجام شود، واقعا زیاد زمان بر نخواهد بود و به غیر از موارد خاص، سریعا از مشکلی که برایتان پیش آمده رها خواهید شد و خیالی آسوده در آرامش به زندگی خود ادامه خواهید داد.

در این مطلب هم در خصوص لوله بازکنی در مهرشهر صحبت خواهیم کرد و هم روش های ساده خانگی برای رفع گرفتگی لوله را به شما می گوییم که اگر دوست داشتید ابتدا خودتان تلاش کنید و کسی را به منزل خود نیاورید اگر احیانا پاسخگو نبود، با یک تماس سریعا سرویس  کار لوله را به منزل خود فراخوانید.

و خیالتان راحت باشد  که با قیمتی منصفانه و در سریع ترین زمان گرفتگی لوله شما برطرف شده و از بوی بدی که در خانه به وجود آمده، رهایی خواهید یافت.

لازم به ذکر است که خدمات لوله بازکنی در مهرشهر توسط مجموعه البرز پیمان، بصورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی انجام می شود.

پس پیشنهاد می کنم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

قیمت لوله بازکنی در مهرشهر چقدر است؟

فنر زنی لوله فاضلاب

قیمت لوله بازکنی در مهرشهر هم مانند تمام قیمت های دیگر در کشور ما، تعرفه دقیقی ندارد و بر اساس چند موضوع مهم مشخص می شود اما در اینجا به شما بازه قیمتی میدهیم و برای استعلام دقیقا با ما تماس بگیرید.

اولین موضوع موثر بر قیمت لوله بازکنی، جنس لوله شماست که لوله ها در انواع:

  • سیمانی
  • پلیکا
  • چدنی
  • و …

هستند که هر نوع جنس مشخص کننده زمان و انرژی لازم جهت رفع گرفتگی آن است.

گاها نیاز به رسوب تراشی برای بازکردن لوله فاضلاب وجود دارد و همچنین برخی موارد خاص شاید نیاز به کنده کاری داشته باشند که طبیعی است اگر قیمت ارائه خدمات برای هر کدام از کیس ها، متغیر باشد.

موضوع بعدی طول فنر است.

فنر زنی لوله فاضلاب اصلی ترین و شاخص ترین متد لوله بازکنی در مهرشهر می باشد که البته این موضوع در تمام ایران صادق است و در خصوص متد فنر زنی در ادامه صحبت خواهیم کرد.

دستگاه های فنر، از ۱۰ متر تا ۱۰۰ متر طول لوله فاضلاب را می توانند پوشش دهند که میزان طول لازم برای رفع گرفتگی لوله منزل شما هم عامل دیگر تاثیر گذار بر قیمت است.

بازه قیمت لوله بازکنی در مهرشهر کرج از ۱۵۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۵۰۰ تومان است که برای گرفتن قیمت دقیق، می توانید با شماره:

۰۹۱۲۶۴۹۰۷۸۴ تماس بگیرید.

لوله بازکن دقیقا چیکار میکنه؟

لوله بازکن مهرشهر

اگر موضوعات مربوط به کنده کاری و رسوب تراشی را کنار بگذاریم (که برای برخی پروژه های خاص است) عمده کار لوله بازکن، کار با دستگاه فنر زنی لوله فاضلاب است.

دستگاه فنر زنی لوله فاضلاب یه ژنراتور و یک فنر دارد که فنر به ژنراتور متصل است و طرف دیگر آن هم وارد لوله می شود که با روشن شدن و کنترل موتور دستگاه، فنر در لوله شروع به گردش می کند.

گردش فنر به دو صورت راست گرد و چپ گرد است که با یکی از این موارد، فنر وارد لوله می شود و با دیگر، فنر از لوله خارج می شود.

این متد کمترین امکان آسیب با بیشترین بازدهی را به دنبال دارد که برای رفع گرفتگی هر نوع لوله یا هر میزان گرفتگی، کاربرد دارد و مشکل را برطرف می کند.

لوله بازکنی با واترجت بهتره یا فنر؟

واترجت چیه؟ همونطور که از اسم این دستگاه مشخصه، بازکننده لوله فاضلاب با وارد کردن فشار زیادی از آب هستش که این مورد هم زمانی استفاده زیادی داشت.

اما با توجه به خرابی هایی که به بار آورد، باز هم سیستم فنر زنی لوله فاضلاب، برای برطرف کردن گرفتگی لوله توی اولویت قرار گرفت و این دستگاه دیگه اصلا متداول نیست و پیشنهاد می کنم غیر از شرایط های خیلی خاص، اصلا به سراغ دستگاه واترجت برای لولهه بازکنی نروید.

متد دیگری که برای این کار وجود دارد، وارد کردن هوای متراکم به درون لوله است که اگر خدایی نکرده یک سوراخ کوچک در لوله شما وجود داشته باشد، این فشار هوا باعث شکستن لوله می شود و به همین خاطر این روش هم چه در کرج و مهرشهر و مناطق دیگر و چه در تمام ایران، متدی از رده خارج است.

به همین خاطر است که لوله بازکنی را با فنر زنی لوله میشناسند.

میگن یه اسید بخر بریز تو لوله اوکی میشه!

وقتی می توانیم با خرید یک محلول ارزان قیمت مشکل لوله فاضلاب خود را برطرف کنیم، چرا به سراغ سرویس کار و دردسر برویم؟

جدا از اینکه اسید های لوله بازکنی برای چشم، ریه و هوای منزل بسیار مضر هستند، این موارد در بلند مدت آسیب بسیار زیادی به لوله شما وارد می کنند.

بخصوص خانه هایی که قدمت لوله هایشان زیاد است، بسیار شکننده و آسیب پذیر هستند و این اسید ها می توانند موجب دردسر های بسیار بزرگ تر شوند.

به همین خاطر اگر دنبال راهکاری ساده تر هستید:

پیشنهاد ما استفاده از ترکیب آب جوش و تاید یا ریکا است که یکباره وارد لوله کنید و کمی منتظر بمانید تا ببینید آیا مشکل شما برطرف می شود یا خیر!؟

چون این روش هم بسیار خوب است و کلا اگر چند وقت یکبار آن را انجام دهید، سلامت لوله های خود را بیشتر می کنید، میتواند گرفتگی های سطحی را با کمترین ریسک آسیب دیدن لوله برطرف کند.

در صورتی که مشکل با این کار ها برطرف نشد، یک تماس بگیرید با شعبه لوله بازکنی مهرشهر البرز پیمان و سریعا خیال خودتان را راحت کنید.

تخلیه چاه در مهرشهر

شعبه مهرشهر لوله بازکنی البرز، با بکار گیری مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات تخلیه چاه و همچنین نیرو هایی بسیار با سابقه و قابل اطمینان در این زمینه، خدما خود را به بهترین و استاندارد ترین شکل ممکن در آورده است.

حال در صورتی که مشاهده شد:

  1. آب سرویس پایین نمی رود
  2. بوی فاضلاب در محیط به مشام می رسد
  3. نم بر روی موزیک ها و سرامیک ها حس می شود
  4. و یا حشرات موجود در منطقه افزایش یافته اند

ممکن است که چاه شما نیاز به تخلیه داشته باشد.

البته در برخی مواقع، این علائم نشان از بروز ایراداتی در چاه دارد و شاید متلق نیاز به تخلیه نباشد و با انجام برخی فعالیت ها مثل لایروبی و یا تعمیر چاه، مشکل آن برطرف شود.

لوله بازکنی البرز در شعبه مهرشهر خود، کارشناسانی گوش به زنگ دارد تا در صورت فراخوانی شما ساکنان محترم این منطقه، نسبت به رفع هر نوع مشکل مربوط به تخلیه چاه و لوله، در محل حاضر شوند.

توجه کنید که با نادیده گرفتن این علائم، ممکن است اتفاقات بسیار نا گواری رخ دهد و با توجه به زحمت و هزینه اندکی که برای این کار لازم است، ترجیحا سریع نسبت به برطرف سازی هر نوع مشکل در زمینه بخصوص چاه خود اقدام نمایید.

حفر چاه در مهرشهر

علاوه بر خدمات تخلیه چاه در مهرشهر، حفر انواع چاه هم توسط نیرو های متخصص و با تجربه حفاری در مجموعه پیمان انجام می پذیرد و حتی چاه های کهنه هم می توانند با بهره گیری از این خدمات، اقدام به تمیر و بازسازی خود کنند.

ساکنان مهرشهر کرج در صورتی که دارای چاه هایی هستند که احساس می کنند بوی نا مطبوعی از خود منتشر کرده است میتواند به سرعت در خواست خدمات کنند تا در صورت پر شدن چاه اقدام به تخلیه و در غیر این صورت، خدمات مربوط به لایروبی چاه، تراش کف چاه و تعمیر آن انجام شود تا چاه فاضلاب آن در سلامت ترین حالت ممکن، به کار خود ادامه دهد.

منطقه مهر شهر دارای منازل ویلایی و خانه های بزرگی است که بر هر دلیل ممکن است به خدمات حفر چاه نیاز داشته باشند؛ البرز پیمان در خصوص حفر چاه های ۱۰ تا ۵۰۰ متری ( همه نوع چاه ) به ساکنان این منطقه خدمت رسانی می کند.

حفر چاه در کرج با سرعت و فنی بسیار عالی، همچنین چاشنی هزینه معقول برای مهرشهر و مناطق دیگر استان!

درباره منطقه مهرشهر کرج

بلوار شهرداری مهرشهر

بلوار شهرداری مهرشهر

خب بد نیس نگاهی هم به منطقه مهر شهر کرج بیاندازیم و برخی ویژگی های آن را با هم ببینیم:

مهرشهر کرج، منطقه های ۴ و ۱۲ این شهر را به خود اختصاص داده است و می توان گفت که یکی از مناطق بالا نشین و با رفاه مطلوب در استان البرز است. شاید بهترین منطقه!

آب و هوای متفاوت و فضا سازی طبیعی در این منطقه باعث شده است، بسیاری از افرادی که از آلودگی هوا و شلوغی دوری می کنند، سراغ این منطقه از شهر کرج بیایند.

مهر شهر پیشتر ها از کرج جدا بود و از سال ۱۳۷۲ بود که این منطقه جزئی از مناطق البرز به حساب آمد؛ هنوز هم عده ای بر این باورند که انگار این منطقه جایگاهی متمایز از دیگر نقاط این استان دارد و دلیل اصلی آن هم قطعا ویلا های لوکس، قدمت و اصالت، آب و هوای فوق العاده و تا حدودی هم فرهنگ ساکنان منطقه مهرشهر است.

دو خیابان ارم و شهرداری، اصلی ترین شاهراه های ارتباطی این منطقه به حساب می آیند که مناطق اطراف بلوار شهرداری، تقریبا می توان فت محبوب ترین قسمت مهرشهر به حساب می آیند.

شعبه لوله بازکنی البرز پیمان در این منطقه، در قسمت بلوار ارم واقع است و تمامی نقاط مهرشهر را در سریع ترین زمان پوشش می دهد.

ویلا های تاریخی پهبد، باغ سیب، سینما پرشین و کاخ مروارید، اصلی ترین مناطق توریستی مهرشهر کرج هستند.

کاخ شمس کاخ مروارید مهرشهر

کاخ شمس کاخ مروارید مهرشهر

مناطق دیگر لوله بازکنی در کرج: