رفع بوی بد فاضلاب آشپزخانه و سرویس بهداشتی در کرج توسط گروهی متخصص با پایین ترین هزینه + آموزش های ساده برای برطرف سازی این مشکل در خانه توسط خودتان

رایحه ای متشکل از بوی تخم مرغ گندیده، لاشه یک حیوان مرده با ماهی میتواند فراگیر خانه همه ما شود.

بوی بد فاضلاب به چندین دلیل ممکن است به سراغ منزل شما بیاید و اگر شما هم مثل بنده با بو مشکل جدی دارید و حتی میزان کم آن باعث نا خوش آیندی شما می شود، لازم دارید که راهکار هایی در اختیارتان قرار گیرد  تا محض بروز این مشکلات، سریعا نسبت به برطرف سازی آن اقدام کنید:

ما در لوله بازکنی کرج (پیمان) هستیم تا برطرف کننده و مشاور این نوع مشکلات شما باشیم.

مشکل بوی بد فاضلاب در کرج

با وجود ساختمان های زیاد و تراکم جمعیت، بروز برخی اختلالات در سیستم فاضلاب های شهر کرج، بیشتر و بیشتر شده است.

بخصوص در مناطقی مثل:

گوهردشت، بدلیل جمعیت زیاد

حصارک، بدلیل قدیمی شدن ساختمان ها

شاهین ویلا و باغستان بدلیل ازیاد جمعیت و آپارتمانی شدن خانه ها

و دیگر مناطق کرج هر یک بدلیل با این مشکلات رو به رو هستند.

دلیل ایجاد بوی بد فاضلاب آشپزخانه چیست؟

خب همانطور که گفتیم دلایل زیادی میتواند موجب بروز بوی بد فاضلاب در آشپرخانه یا سرویس بهداشتی شما شود؛ در این مقاله سعی می کنیم بطور کامل آن ها خدمت شما معرفی کنیم که تا جایی که می شود خودتان اقدام به برطرف سازی آن نمایید و اگر با راهکار های گفته شده ایراد برطرف نشد، با ما تماس بگیرید و از راهنمایی های رایگان گروه البرز پیمان، بهره ببرید.

گرفتگی لوله یا گلویی

یک قسمت گلویی در لوله فاضلاب در نظر گرفته می شود که رسالت آن جلو گیری از بازگشت بوی بد به محل خانه است.

اما گاهی اتفاقاتی سبب می شود که دلیل اصلی انتشار بوی بد فاضلاب در محیط، همان گلویی لوله فاضلاب باشد.

خشک شدن یا گرفته شدن آن به وسیله پسماند غذا یا زباله هایی که وارد لوله می شوند، اتفاقی را رقم می زنند که نتیجه آن بازگشت بوی بد به محیط خانه یا آشپزخانه می شود.

روغن و زباله هایی که به لوله فاضلاب می چسبند

شستشوی ظروف روغنی و ورود برخی زباله های حاصل از شستن ظرف، به داخل لوله فاضلاب، باعث می شود که در این لوله با گذشت زمان اختالالاتی به وجود آید که نتواند براحتی فاضلاب را به خارج راهنمایی کند و گاها موجب بالا آمدن آب در آشپزخانه یا سرویس بهداشتی می شود.

بیشتر طرف صحبتمان لوله های آشپزخانه است که طبق صحبت، امکان بروز این اتفاقات در آن بدیهی به نظر می رسد.

عمر بالای لوله های فاضلاب

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، برخی مشکلات در گذر زمان گریبان گیر لوله های فاضلاب می شوند.

بروز این اتفاقات برای خانه های قدیمی کاملا طبیعی است و دلیل آن عمر و زحمت بسیاری است که لوله های فاضلاب برای آن کشیده اند و شاید زمان بازنشتگی آن ها فرا رسیده باشد! ( البته این موضوع را کارشناسانی که برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب ارسال می شوند، تشخیص می دهند و تا جای ممکن سعی بر این خواهد بود که با تعمیر و یا ایجاد تغییر، مشکل برطرف شود.  )

چند راهکار ساده برای رفع بوی بد لوله فاضلاب در منزل

رفع بود بد فاضلاب را با راهکار های ساده

رفع بود بد فاضلاب را با راهکار های ساده

ترکیباتی در سایت های مختلف اعلام شده که بهره گیری از آن ها می تواند در باز کردن لوله و راهنمایی زباله های داخل آن به خارج، موثر باشد.

چند مورد از این ترکیبات عبارتند از:

  • آب + مخمر ( ترکیبی نسبتا اسیدی که فراهم کردن آن بسیار ساده است و با ریختن آن در مجرای فاضلاب، باعث باز شدن برخی گرفتگی های سطحی می شود. )
  • آب+سرکه+جوش شیرین ( معروف ترین ترکیب باز کننده لوله فاضلاب که در اکثر مواقع جوابگو است و با استفاده از آن میتوان از شر بوی بدی که در آشپرخانه به وکود آمده، خلاص شد. )
  • نمک+یخ+پوست لیمو ترش ( این مورد هم ترکیب نسبتا ضعیفی است که در برخی مواقع راهگشای شما خواهد بود و در این جا رسالت پوست لیمو ترش، تنها منتشر کردن بوی خوب در محل است. )
  • جوش شیرین+سرکه سفید ( این مورد هم یک محلول دیگز است که میتوان از آن هم برای بازگشایی لوله های فاضلاب در آشپزخانه استفاده نمود در ادامه با بهره گیری از همان پ.ست لیمو ترش یا روش های دیگری مثل: ذغال روی یک ظرف و قرار دادن در محل، ریختن دانه های قهوه در یک جوراب و قرار دادن آن در محل استفاده نمود. )

بوی بد فاضلاب در طبقه های اول ساختمان

امروز که اکثر ساختمان ها آپارتمانی شده است، بروز این گونه مشکلات بیشتر شده است و معمولا دیده می شود که ساکنان از اهالی طبقه اول شکایت دارند! مبنی بر اینکه بو از این طبقه به مشام می رسد و دلیل بروز این اتفاق در ساختمان ما، رعایت نکردن ساکنان این بخش از ساختمان است.

اما خب باید بدانید که اصلا به این صورت نیست و در ۸۰ درصد مواقع این کل واحد های ساختمان است که باعث بروز همچین مشکلی می شود؛ اما در طبقه اول بدلیل نزدیکی به چاه، این رویداد بد بیشتر به چشم می آید.

اگر با این راهکار ها بو برطرف نشد چی؟

اما در صورتی که بهره گرفتن از این راهکاار های ساده خانگی برای شما ثمر بخش نبود، بهره گیری از متخصصان این زمینه بهترین انتخاب برای شماست.

گروه البرز پیمان در کرج، دارای گروهی از زبده ترین کارشناسان لوله و چاه است که میتوانند با یک بررسی کوتاه و تخصصی، شما را در جریان عمق مشکل قرار دهند و با صلاح دید شما اقدام به طرف سازی بوی بد فاضلاب در محل شما کنند.

این گروه با دارا بودن بیش از ۲۰ شعبه در استان البرز، در نزدیک ترین جایگاه به شما قرار دارد تا در کم ترین زمان با مناسب ترینن قیمت، خدمات خود را به شما همشهریان کرجی ارائه کند.