حفر چاه در کرج و تمامی نقاط استان البرز، خدمتی دیگر از مجموعه البرز پیمان است که در این مطلب بطور کامل به نحوه اجرا، هزینه ها و شرایط مختلف حفر چاه در کرج می پردازیم.

لوله بازکنی البرز پیمان در کرج، خدمت گذار حوزه چاه و لوله بصورت کامل با کادری بسیار مجرب و البته تجهیزات پیشرفته و بروز است.

حفر و تعمیر چاه در استان البرز

شعبات حفر چاه در کرج

شعبات حفر چاه در کرج

کندن چاه های آب و فاضلاب برای منازل، هتل ها و کارخانه ها، تعمیر چاه های کهنه یا حفر چاه نو در عمق های مختلف ( از ۱۰ متر تا ۵۰۰ ) و استاندارد سازی ساختار چاه خدماتی هستند که در بخش حفر چاه به مشتریان محترم واقع در استان البرز ارائه می شود.

برای حفر درست یک چاه اصول و قواعدی وجود دارد که معیار کیفیت یک چاه در آینده است:

شرایط محل مورد نظر برای حفر چاه

همانطور که بدیهی است یکی از عوامل تاثیر گذار در کیفیت و عمر چاه حفر شده، محل اجرای آن است که مستقیما در قیمت کندن آن چاه هم تاثیر گذار می باشد. حالا چه محلی با چه شرایطی بهترین انتخا برای حفر چاه می باشد!؟

خاک محل حفر می بایست کم رس باشد که میزان نفوذ پذیری خاک در آن به مراتب بالا برود و طبیعتا موجب کارآمد تر بودن چاه در مدت زمان طولانی شود.

در محل هایی که خاک رس فراوان دارند، چاه های حفر شده در مدت زمان بسیار کمتری پر می شوند و به علت ریزش هایی که در آن صورت می گیرد نیاز به لایروبی یا تراش کاری پیدا می کنند.

موضوع دیگر دوری یا نزدیکی از چاه های دیگر موجود در آن محل است که از عوامل دیگر عمر و سلامت چاه به حساب می آید.

تعمیر چاه به چه صورت انجام می پذیرد؟

معمولا چاه های قدیمی بعد از چند وقت علائمی از پر شدن یا نا سلامتی بروز می دهند که برخی از آن ها همان بوی بدی است که در حمام، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه یا غیره به مشام می رسد. یا نمی که در مناطق نزدیک به چاه بروز پیدا می کند…

حال به غیر از تخلیه چاه در کرج که از خدمات اصلی البرز پیمان است، چه مواردی کمک به بهبود حال چاه ما می کند؟

حتما در خصوص لایروبی چاه شنیده اید که هدف آن برداشتن خاک ها و سنگ هایی که از ریزش چاه ناشی شده اند و موارد ته نشین است که عملی به نام تراش چاه وجود دارد و این کار هر چند وقت یکبار مکمل لایروبی می شود تا چاه هایی که زحمت زیادی کشیده اند، کمی خستگی در کنند و به حالت جوانی قبل بازگردند. ( در ادامه توضیح مفصلی در خصوص لایروبی چاه خواهیم داشت. )

البرز پیمان این خدمات را با داشتن بیش از ۲۰ شعبه در استان البرز، به همه همشهریان عزیز تقدیم می کند تا با بهره گیری از گروهی با تجربه و کارآزموده، کار حفر چاه در کرج را به متخصصان این کار در این محل بسپارند و دیگر هیچ نگرانی از کیفیت آن نداشته باشند.

حفر چاه در کرج با سرعت و کیفیت مطلوب

حفر چاه در استان البرز

حفر چاه در استان البرز

امروز ما برای حفر چاه در کرج ، مستلزم بهره گیری از تجهیزات و امکاناتی هستیم که ۲ فاکتور اصلی مشتری یعنی سلامت ( کیفیت چاه ) و زمان ( سرعت حفر چاه ) را  به سریع ترین شکل ممکن محقق کنیم.

معمولا سرعت اجرا با استفاده از دستگاه هایی مثل دژبور به بهینه ترین حالت ممکن می رسد چون هر چقدر این زمان کمتر باشد طبیعتا هزینه های پروژه هم کاهش می یابد اما بحث مهم تر از آن کیفیت و میزان استحکام چاه است که برای مشتریانی که اقدام به سفارش حفر چاه نو می کنند، مطرح می شود.

ریزه کاری های کندن چاه با کیفیت

حفر چاه در کرج

حفر چاه در کرج

مقنی ها و چاه کن ها می بایست به ریزه کاری هایی را در خصوص حفر چاه مسلط باشند که با بررسی وضعیت و شرایط چاه مورد حفاری، تصمیماتی را هم اتخاذ کنند:

  • کول گذاری خاک یا عدم انجام آن ( انجام آن باعث استحکام بیشتر در حفر چاه می شود اما طبیعتا هزینه بر است )
  • بهره گیری از نوع تکنولوژی لازم برای حفر چاه ( حفر دستی چاه یا استفاده از ابزار های پیشرفته ای مثل مته چرخشی یا کابلی )
  • گلدان گذاری چاه
  • شکل انباری چاه ( معمولا بصورت کله قندی اجرا می شود زیرا در اکثر پروژه ها مسبب دوام بیشتر چاه است اما شکل  های دایره ای یا مربعی هم گاها برای آن قابل بهره گیری است. )
  • توقه چینی چاه
  • و …

اصل موضوعاتی که در نوع و شکل حفر چاه در کرج تاثیر گذار است، شرایط خاک محل و نوع کاربرد چاه است که برای  فاضلاب باشد، صنعتی باشد یا هر نوع کاربرد دیگر

حتما مطلع هستید که برای حفر برخی از چاه هایی که برای امور فاضلاب کنده می شود، نفوذ پذیری خاک از مهم ترین معیار هاست و این در صورتی است که دیواره برخی چاهها را با سیمان و بتن سفت می کنند که هیچ نفوذی در آن صورت نگیرد.

میله گذاری صحیح در حفر چاه

اگر کمی در خصوص حفر چاه اطلاعات داشته باشید، می دانید که یکی از مهم ترین عوامل قوام و استحکام یک چاه، میله گذاری صحیح و استاندارد آن در زمان حفر است.

راست بودن میله چاه موجب می شود احتمال ریزش چاه در آینده تا حد بسیار زیادی کاهش یابد.

از آن جایی که در برخی مناطق جنس خاک، شل تر و بی ثبات تر است؛ عمل کول گذاری خاک در آن صورت می گیرد که عوامل قدرت بیشتر دیواره ها را برای چاه فراهم سازد.

گروه البرز پیمان با آموزش نیرو های خود و بهره گیری از تمامی امکانات لازم، استاندارد ترین چاه ها را برای شما کارفرمایان محترم تدارک دیده است. همچنین از نظر بیمه بودن همه کارکنان و تضمین کیفیت کار ها، می توانید اطمینان کامل داشته باشید.

خدمات مرتبط با حفر چاه

حفر چاه و لایروبی چاه در استان البرز

حفر چاه و لایروبی چاه در استان البرز

همانطور که گفتیم حفر چاه تنها یکی از خدمات اصلی مجموعه البرز پیمان است که در کرج به مشتریان و ساکنان محترم مناطق مختلف تقدیم می کند. اما خدمات دیگری هم در همین راستا وجود دارد که به نوعی مکمل حفر چاه در کرج هستند و قاعدتا تا چند وقت پس از حفاری شدن و استفاده از چاه، به آن هم نیاز می شود.

تخلیه چاه حفر شده توسط البرز پیمان

به هر حال هر چاهی یک روز پر می شود و باید نسبت به تخلیه آن اقدام کرد. کار تخلیه چاه در البرز پیمان، با استفاده از پمپ های سکشن قدرت مند و پاسخ گو برای هر نوع چاه و همچنین تانکر های حجم وسیع و کوچکی صورت می گیرد که شرایط بهینه سازی هزینه تخلیه چاه برای هر شکل چاهی فراهم باشد.

همچنین افرادی که برای انجام این کار به منزل یا محل  شما ارسال می شوند، دارای بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت مستمر در این زمینه هستند و شناخت بسیار کاملی به هر نوع چاهی دارا می باشند. این باعث می شود که هر کجای شهر که باشید؛ چه پایین ترین مناطق و چه بالا ترین مناطق، بتوانید با خیالی آسوده چاه خود را به یک کاربلد بسپارید.

لایروبی چاه خدماتی برای نو سازی چاه حفر شده

ببینید حتما در خصوص امر لایروبی چاه هم شنیده اید اما می خواهم یک بار برای همیشه خدمتتان توضیح دهم که چرا کار لایروبی برای شما بسیار مفید است!؟

زمانی که چاه حفر شده خود را تحویل می گیرید، علاوه بر گنجایشی که خود چاه دارد، روزنه های نفوذی که برای آب های داخل چاه وجود دارد، کمک می کنند که تا مدت زمان زیادی چاه شما پر نشود.

اما وقتی کار تخلیه انجام می شود، دیگر شما فقط آن گنجایش را دارید چون روزنه های نفوذ در این چاه پر شده است و این است که مشاهده می کنید یک چاه که تازه تخلیه شده، پر می شود! اینجا کار لایروبی چاه در صورتی که توسط افراد حرفه ای انجام شود، چاه شما را به حالت زمان تولد بر می گرداند و باعث می شود روزنه های نفوذ آب هم باز شود و انگار که شما اقدام به حفر چاه جدید کرده اید!

حال که تمامی موضوعات مربوط به حفر چاه و علاوه بر آن خدمات مکمل حفر چاه را می دانید، از شما دعوت می کنم با شعبات و شماره تلفن های البرز پیمان در کرج آشنا شوید و هر زمان که نیاز به این نوع خدمات داشتید، فقط ما را صدا بزنید.

شعبات حفر چاه در کرج

حفاری چاه در کرج

حفاری چاه در کرج

البرز پیمان شعباتی فعال در هر نقطه شهر کرج دارا می باشد، که با تماس با نزدیک ترین شعبه البرز پیمان می توانید در سریع ترین زمان، متخصصان ما را به محل خود فرا خوانید.

همچنین کارشناسان حفر چاه در البرز هستند تا بصورت رایگان و ۲۴ ساعته برای مشاوره رایگان در خدمت شما باشند.

شعبه گوهردشت کرج:

۰۲۶۳۴۲۰۶۰۹۰

شعبه عظیمیه کرج:

۰۲۶۳۲۵۳۵۳۳۳

شعبه مهرشهر کرج:

۰۲۶۳۳۵۰۱۱۴۳

شعبه حصارک کرج:

۰۲۶۳۴۵۰۰۵۰۰

شعبه اشتراکی کرج:

۰۲۶۳۴۳۰۰۳۰۰

شعبه شاهین ویلا کرج:

۰۲۶۳۴۳۳۳۴۳۴

شعبه جهانشهر کرج:

۰۲۶۳۴۴۱۱۱۱۸

شعبه گلشهر کرج:

۰۲۶۳۳۵۱۵۳۵۳

تلفن تمامی مناطق برای مشاوره و برآورد قیمت:

۰۹۱۲۶۴۹۰۷۸۴