لوله بازکنی در کرج و ارائه خدمات رفع گرفتگی لوله فاضلاب، تخلیه چاه فاضلاب، تشخیص ترکیدگی لوله و تمامی خدمات از این دست، برای منطقه دهقان ویلای کرج در اولویت های اصلی مجموعه البرز پیمان می باشد.

بهترین لوله بازکن ها برای منطقه دهقان ویلا در نظر گرفته شده اند که بیشترین تجربه در کار کردن با انواع دستگاه های فنر زنی لوله را دارا هستند و در سریع ترین زمان با کمترین دغدغه، شما را از شر هر نوع مشکل در سیستم آب و فاضلاب منزل یا محل کار، خلاص می کنند.

برای فراخوانی سریع سرویس کار لوله در دهقان ویلای کرج، می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.

تلفن تماس: ۰۹۱۲۶۴۹۰۷۸۴

لازم به ذکر است که ارائه خدمات لوله بازکنی در دهقان ویلای کرج، بصورت شبانه روزی بوده و هر ساعتی که نیاز به این خدمات داشتید، پشتیبانی وب سایت پاسخ گوی شما خواهد بود.

قیمت لوله بازکنی در دهقان ویلای کرج

لوله بازکنی دهقان ویلا

لوله بازکنی همانطور که میدانید با استفاده از دستگاه های فنر انجام می شود و پروژه های ۲۰۰ هزار تومانی تا پروژه های ۲ میلیون تومانی هم برای خدمات لوله بازکنی در دهقان ویلا وجود دارد و این واقعا بستگی به شرایط گرفتگی، جنس لوله شما و همچنین طول دارد.

برای استعلام دقیق قیمت ممنون میشویم اگر تلفن را برداشته و با ما تماس بگیرید تا با ارائه قیمتی غیر منطقی در این متن، شرمنده شما عزیزان نشویم.

چرا بازه قیمتی انقدر متفاوته؟

چون بعضی لوله ها مثل لوله های سیمانی، نیاز به رسوب تراشی و کار های پر زحمت تری نسبت به مثلا لوله های پلیکا دارند و نمیتوان حجم کار، انرژی و زمان را برای هر دو، یکسان در نظر گرفت.

از طرفی اسنکه از چه دستگاه فنری با چه قدرت و همچنین طول فنری می بایست استفاده شود تا گرفتگی لوله بطور کامل برطرف شود، خود عامل دیگری است که باعث این میزان تفاوت در بازه قیمت لوله بازکنی می باشد.

روش های لوله بازکنی در خانه

میشه با یکسری راهکار در خانه کاری بکنیم که این مشکل لوله فاضلاب شده بصورت موقت هم فعلا برطرف بشه و بعدا زنگ بزنیم به لوله بازکن ها تا بیان و کار فنر زنی لوله رو انجام بدن؟

بله روش هایی برای لوله بازکنی در خانه هم وجود داره که البته بیشتر برای گرفتگی های کم و کوچک جوابگو هستش و اگر این گرفتگی لوله فاضلاب شما، قدیمی باشه و ثمره جمع شدن مقداری زیادی مو به همراه چربی و اجسام سخت باشه، فقط فنر میتونه این گرفتگی رو برطرف کنه.

  • ریختن مقدار زیادی آب جوش به همراه مایع های شوینده یا حتی تاید میتونه مشکل گرفتگی های سطحی منزل شما رو برطرف کنه.
  • محلول اسیدی سرکه و نمک به اندازه ثلث لیوان میتواند با خواصیت اسیدی خود، گرفتگی هایی که حاصل ورود مو به داخل لوله است را برطرف کند.
  • با استفاده از چوب لباسی های نازک (نه فلزی یا پلاستیکی بزرگ) می توانید به عنوان اهرمی برای خارج کردن عوامل گرفتگی از ورودی سیفون استفاده کنید.
  • تمیز کردن زانویی زیر سینک می تواند در رفع گرفتگی لوله آشپزخانه بسیار کمک کننده باشد چون بسیاری از گرفتگی ها حاصل تمیز نبودن این قسمت است.
  • محلول آب و جوهر نمک هم روش دیگر لوله بازکنی در خانه است که می توانید با نسبت ۱ به ۵، جوهر نمک را با آب ترکیب کنید و به داخل لوله بریزید.

لوله بازکنی با فنر در دهقان ویلا

لوله بازکنی دهقان ویلا کرج

باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب با استفاده از دستگاه فنر در دهقان ویلا کرج بهترین و مطمئن ترین راه برطرف کردن این مشکل است و در اکثر مواقع این کار در زمان حدود ۱۵ دقیقه به اتمام می رسد و همچنین هر نوع گرفتگی هم با استفاده از آن، برطرف می شود.

حال ممکن است سوالتان این باشد که ساختمان ما قدیمی است و نگرانیم که فنر های لوله بازکنی، باعث آسیب رسیدن به لوله شوند و چون لوله های ساختمان ما هم احتمالا در بعضی نقاط پوسیدگی و ضعف دارد، آیا این روش برای ما خطرناک نیست!؟

در حواب باید بگوییم که همیشه این ریسک در تمام روش های لوله بازکنی درست حسابی، وجود دارد.

همان اسید های لوله بازکنی، بیشترین تاثیر را در آسیب رساندن به سلامت لوله های شما دارند ولی برای دستگاه های فنر زنی لوله که قدرت بسیاری زیادی دارند و به همین خاطر است که توان مقابله با هر نوع گرفتگی لوله هم در آن ها وجود دارد، سازندگان این دستگاه ها برای سود و منفعت شخصی خودشان؛

همواره در حال بهینه سازی عملکرد و کاهش ریسک های این دستگاه هستند و این امر به مرور زمان بهتر و بهتر می شود تا حرکت و دوران فنر در داخل لوله، به شکلی باشد که کمترین اسطکاک با لوله را داشته باشد.

پیشنهاد ما این است که اگر در ساختمان های قدیمی دهقان ویلای کرج ساکن هستید، ابتدا سعی کنید با استفاده از روش های خانگی کم ریسک، خودتان مشکل را برطرف کنید و بهتر است این کار ها را در آخر شب انجام دهید و پس از ریختن ههر چیز به داخل لوله، تا ساعاتی از لوله استفاده نشود.

اگر باز هم نتیجه خوبی حاصل نشد، با یک کارشناس لوله بازکنی تماس بگیرید تا او مشکل شما را حل کند.

تخلیه چاه در دهقان ویلای کرج

تخلیه چاه در دهقان ویلا کرج

تمامی مناطق اطراف دهقان ویلا و میان جاده کرج، در حوزه ارائه خدمات تخلیه چاه توسط البرز پیکان می باشند که این خدمات به ۳ شکل گوناگون با تعرفه های قیمتی کاملا متفاوت انجام می پذیرد و هر شخصی با هر میزان بودجه ای که برای برطرف کردن مشکل چاه فاضلاب خود (چه کوتاه مدت و چه بلند مدت) در نظر دارد، میتواند خدمات مخصوص خود را انتخاب کند.

تخلیه آب چاه

پمپ مکنده آبکش، مخصوص تخلیه آب چاه فاضلاب می باشد که با هزینه کم، باعث پایین رفتن آب چاه شده و شما را سریعا از شر بوی بدی که در محیط ایجاد شده و همچنین حجوم حشرات و سوسک ها راحت می کند.

معمولا زمانی که چاه فاضلاب پر می شود، طبقات اول ساختمان عذاب بیشتری را نسبت به سایرین، متحمل می شوند و اگر اهالی ساختمان به هر دلیلی موافق با هزینه سنگین برای برطررف کردن مشکل ساختمان نیستند؛

تخلیه آب چاه با مکنده آبکش راه حلی ساده و ارزان برای آن هاست.

تخلیه کامل چاه

اما روش اصلی و درست تخلیه چاه، استفاده از پمپ های قدرتمندد لجن کش است که تمامی مواد جامد، لجن ها و … را از درون چاه تخلیه می کنند و این نوع تخلیه، طبیعتا عمر بسیاری بیشتری را تا پر شدن بعدی چاه به شما خواهد داد که مدتی دیگر خیالاتان کاملا از پر شدن چاه راحت است.

طبیعتا این روش هزینه بالا تری نسبت به مکنده آب دارد و اگر هم از تخلیه آب چاه استفاده می کنید، واقعا لازم است که هر چند وقت یکبار، سراغ مکنده های لجن کش بروید تا سلامت چاه فاضلاب شما را احیا کند.

چرا بازم چاه فاضلاب زود به زود پر میشه؟

یک مورد سومی هم هست که قدیمی ها بیشتر با آن آشنا هستند و آن هم لایروبی چاه است و زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که پر شدن چاه بسیار زود به زود اتفاق می افتد و این اصلا منطقی به نظر نمی رسد.

دلیل این اتفاق بد عمل کردن تخلیه چاه در دفعه های قبلی نیست.

دلیل این است که لجن ها، ته چاه فاضلاب شما رسوب بسته اند و این رسوبات، راه های نفوذ آب به خاک را بسته است.

وقتی که آب، به داخل چاه نفوذ نکند، طبیعی است که حجم چاه فاضلاب شما بسیار زود به زود پر می شود و دلیل اینکه معمولا چاه های فاضلاب را در مناطقی با نرخ جذب بالا حفر می کنند هم همین است.

تماس با ما و سفارش سرویس کار لوله و چاه

اکر در دهقان ویلای کرج ساکن هستید و دوست دارید سریعا از شر این مشکلات بدی که از سوی چاه فاضلاب یا لوله های فاضلاب شما رخ داده است راحت شوید، با یک تماس در کمترین زمان سرویس کار را به محل خود فراخوانید.

تلفن تماس ۲۴ ساعته: ۰۹۱۲۶۴۹۰۷۸۴

موضوعی که در پر شدن چاه فاضلاب یا گرفتن لوله فاضلاب و حتی ترکیدگی آن وجود دارد، تشخیص درست این موضوع است.

گاها علائمی که پر شدن چاه فاضلاب به همراه دارد، تفاوت چندانی با یکک گرفتگی ساده در لوله های شما ندارد و شاید اگر یک متخصص شرایط منزل شما را ببیند، با یک راهکار راحت و کم هزینه، سریعا را آسوده خاطر کند پس بهتر است در این شرایط ها به جای رفتن سراغ اسید های لوله بازکنی و روش های غیر اصولی برای برطرف کردن مشکلات از این دست، نگرانی خود را به دست کسانی بسپارید که روز و شب در گیر مسائلی مشابه مشکل شما هستند و راهکارش را دم دست خود دارند.

امیدوارم که مشکل شما به هر ترتیب به زودی برطرف شود و دیگر برای رفع این موضوعات در گوگل جستجو نکنید.

شاید شما در این منطقه ها باشید:

لوله بازکنی در گوهردشت