مهرویلا یکی از مناطق مهم ارائه خدمات لوله بازکنی در کرج است که توسط البرز پیمان پوشش داده می شود.

خدمات این مجموعه شامل رفع گرفتگی لوله فاضلاب، فنر زنی لوله فاضلاب، تشخیص ترکیدگی لوله، تخلیه چاه، لایروبی چاه و حفر چاه است که تمامی این خدمات برای منطقه مهرویلای کرج قابل ارائه است.

اما مهم ترین خدمات این مجموعه که در مهرویلا کرج بیشترین درخواست را دارد، فنر زنی لوله فاضلاب است که رایج ترین روش برای رفع گرفتگی های این لوله می باشد.

اگر نیاز به این خدمات دارید، می توانید سریعا با شماره : ۰۲۶۳۲۲۲۲۵۵۵ تماس بگیرید.

اما در ادامه هم توضیحاتی در خصوص لوله بازکنی در مهرویلا کرج خدمتتان ارائه می کنیم که احتمالا دانستن این موارد هم به دردتان بخورد.

لوله بازکنی مهرویلا کرج

قیمت لوله بازکنی در مهرویلا کرج

مهم ترین سوالی که در خصوص این خدمات وجود دارد، قیمت لوله بازکنی در مهرویلا است که طبیعتا این قیمت با توجه به نوع خدماتی که از آن بهره مند می شوید، متغیر خواهد بود.

حال این تغییر قیمت بر اساس چه مواردی است؟

۳ متد معروف در دنیا برای لوله بازکنی وجود دارد که این موارد شامل:

  • فنر زنی لوله
  • بازکردن گرفتگی لوله با استفاده از آب (واترجت)
  • بازکردن لوله با استفاده از هوا (دستگاه تراکم هوا)

که موارد ۲ و ۳ بسیار کم کاربرد تر هستند و دلیل کاربرد کمتر آن ها هم آسیب هایی است که استفاده از این دستگاه ها برای ساختمان ها (بخصوص ساختمان های قدیمی) به دنبال داشته است.

از این رو فنر زنی لوله فاضلاب را به عنوان انتخاب اصلی ۹۵% ساختمان ها در مهرویلا کرج در نظر می گیریم.

قیمت لوله بازکنی با دستگاه فنر، بسته به طول لوله، فنر مناسب برای رفع گرفتگی لوله مربوطه، میزان و حجم گرفتگی لوله، عمر ساختمان و … تغییر می کند.

لوله بازکنی ساختمان های قدیمی

شاید نگرانی شما برای استفاده از دستگاه های فنر زنی لوله، تخریب لوله در ساختمان های قدیمی باشد که نگرانی کاملا به جایی است اما در این خصوص باید این موضوع را هم نظر بگیرید:

اگر محلول های اسیدی را جایگزین دستگاه های فنر زنی لوله بکنید، احتمال خطر برای شما بسیار زیاد است.

برای فنر زنی لوله فاضلاب در ساختمان های قدیمی معمولا یک متخصص با تجربه در نظر گرفته می شود که با دستگاه های فنر با قدرت پایین تر و فشار کمتر استفاده کند.

جایگزین مناسب برای فنر زنی لوله

خب با توجه به این موضوع ما یک راهکار را همیشه برای رفع گرفتگی لوله بدون ریسک به شما معرفی می کنیم که اکثر مواقع پاسخ گو است و شما هم می توانید اول این مورد را تست کنید و اگر نتیجه نگرفتید، بعد به سراغ خدمات لوله بازکنی با فنر بروید.

مجرای ورودی آب به داخل لوله را ببندید، حجم زیادی از آب جوش را با تاید ترکیب کنید و یکباره درب مجرا را باز کنید که وارد لوله شود.

این راهکار برای رفع گرفتگی لوله های آشپزخانه بسیار کارساز است.

اگر نتیجه مطلوبی از انجام این کار حاصل نشد، لطفا به سراغ اسید های لوله بازکنی نروید و با هر مجموعه ای که خودتان صلاح دانستید، تماس بگیرید تا برای انجام خدمات لوله بازکنی در مهرویلا کرج، در لوکیشن شما حاضر شود.

تخلیه چاه و لایروبی چاه در مهرویلا کرج

از دیگر خدمات پر درخواست این منطقه، لایروبی و تخلیه چاه در مهرویلا کرج است که لازم می دانیم توضیحاتی را در این خصوص خدمتتان عرض کنیم.

تخلیه چاه به دو صورت انجام می پذیرد که یکی از انواع تخلیه چاه را عده ای به اشتباه لایروبی چاه می دانند به کل لایروبی چاه متد دیگری است و کاملا با تخلیه متفاوت است.

تخلیه چاه با دستگاه آبکش

متد اول تخلیه چاه، با استفاده از مکنده های آبکش است که با قیمت ارزان ارائه می شود و آب موجود در چاه را خارج می کند اما توانایی خارج کردن لجن ها را ندارد که این لجن ها به مرور زمان راه های نفوذ آب به خاک را می بندند و باعث می شوند که چاه فاضلاب شما زود به زود پر شود.

اما سریع ترین و کم هزینه ترین روش تخلیه چاه می باشد.

تخلیه چاه با دستگاه مکنده لجن (لجن کش)

دستگاه مکنده لجن یا همان دستگاه لجن کش، ضعفی که در متد اول تخلیه چاه وجود داشت را پوشش می دهد و با خارج کرده لجن های چاه فاضلاب، طول عمر چاه شما را افزایش می دهد و اگر حس می کنید که استفاده از روش اول برای شما کم اثر است، می توانید هر چند بار یکبار، با استفاده از متد لجن کش، عمل تخلیه چاه در مهرویلا کرج را انجام دهید.

همواره مقداری از چربی ها، اجسام وارد شده به چاه، مایعات شوینده و … وجود دارند که بطور کامل توسط مکنده لجن هم از چاه خارج نمی شوند و این تفاوت تخلیه جاه با لایروبی چاه است.

لایروبی چاه در مهرویلا کرج

لایروبی چاه عملی کاملا دستی است که البته از دستگاه ها هم در این روش استفاده می شود اما لایروبی باید توسط مقنی های با تجربه در درون چاه بصورت دستی انجام شود که از نظر هزینه ای هم بسیار گران تر از تخلیه چاه است.

با لایروبی چاه در مهرویلا کرج، چاه فاضلاب شما در واقع از نو ساخته می شود و تمام عواملی که راه های نفوذ آب به خاک را بسته بودند، باز می شوند و نرخ جذب خاک شما اصطلاحا بالا می رود.

برای بهره گیری از هر یک از خدمات لوله بازکنی در مهرویلا کرج با شماره تلفن: ۰۲۶۳۲۲۲۲۵۵۵ تماس بگیرید.

دیگر مناطق لوله بازکنی در کرج:

لوله بازکنی گوهردشت کرج