لوله بازکنی برای سرویس فرنگی مجموعه ای از راهکار ها و روش هایی جهت لوله بازکنی سرویس فرنگی آماده کرده ایم که با ضمیمه کردن یکسری از نکات، خدمتتان ارائه کنیم. لوله بازکنی در کرج با متخصص ترین افراد حاضر و کم ترین قیمت ممکن توسط البرز پیمان صورت می گیرد که باز کردن لوله توالت فرنگی هم بخشی از این سرویس ها می باشد.

چه عواملی باعث گرفتگی لوله سرویس فرنگی می شوند؟

لوله بازکنی سرویس فرنگی در کرج

لوله بازکنی سرویس فرنگی در کرج

به طور کلی اینکه لوله سرویس فرنگی شما گرفته شود، هیچ اتفاق عجیبی نیست و بدلیل استفاده ها نادرست و گاها بی اطلاعی افراد، بسیار رایج است که این اتفاق بخصوص در زمان هایی که برای شما میهمانان زیادی می آید رخ دهد.

همچنین بی توجهی افراد کم سن و سال به استفاده درست از توالت فرنگی و انداختن اشیا به داخل آن هم بخشی از مشتریان ما را تشکیل داده اند که نسبت به رفع گرفتگی لوله فرنگی آن ها اقدام ککردیم.

گرفتگی سرویس فرنگی با اشیائ سخت، پلاستیکی

افتادن گوشی موبایل به داخل سرویس فرنگی، انداختن سهفی وسیله های پلاستیکی مثل شانه یا اسباب بازی کودکان و غیره اتفاقاتی است که گاها با آن مواجه شده ایم و به هر حال امکان این وجود دارد که برای سرویس فرنگی شما هم این اتفاقاات رخ دهد.

در آن زمان باید بدانید که چطور می توانید نسبت به رفع گرفتگی توالت فرنگی خود اقدام کنید:

معمولا برای رفع گرفتگی های اشائ سخت و پلاستیکی، دستگاه فنر زنی لوله کاربرد ندارد ( البته در برخی مواقع ) در این زمان ها روش های لوله بازکنی به تکنیک فشار آب  یا واترجت بیشترین استفاده را دارد که همانطور که از اسم آن مشخص است، با وارد کردن یکباره فشار زیادی از آب به داخل توالت فرنگی، عامل باز شدن و رفع گرفتگی آن می شود.

پس از دستگاه فشار آب water jet دستگاهی با عنوان تراکم هوا وجود دارد که حتما اسم اون رو هم شنیده اید و می دونید که سبک باز کردن تراکم هوا با استفاده از داخل کردن فشار انبوه هوا به داخل لوله سرویس فرنگی هستش و معمولا استفاده از اون در صورتی انجام می شود که فنر لوله باز کن و واتر جت نتوانسته باشند از پس کار بر بیایند.

گرفتگی لوله توالت فرنگی با مدفوع

گاها هیچ استفاده نادرستی هم صورت نگرفته و پیش می آید که گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع هم اتفاق افتاده باشد که قطعا راه رفع گرفتگی آن بسیار آسان تر از موارد دیگر خواهد بود.

دلیل این اتفاق می تواند لوله کشی نادرست یا خراب بودن سیفون توالت فرنگی باشد که با استفاده از تلبه های دستی که حتما دیده اید، معمولا مشکل آن برطرف می شود و راه گشای لوله فاضلاب خواهد بود.

حال ممکنه عمق و شرایط گرفتگی سرویس فرنگی با مدفوع، به هر دلیلی سخت و غیر سطحی باشه! که در اون زمان برطرف کردن گرفتگی اون با استفاده از تلبه های دستی تا حدی مشکل خواهد بود اما در اون زمان دستگاه فنر زنی لوله که بهترین و کارآمد ترین تجهیزات لوله بازکنی هستش، به کمک شما خواهد اومد و به راحتی شرایط سرویس فرنگی رو برای شما نرمال خواهد کرد.

باز کردن سرویس فرنگی گرفته شده با دستمال کاغذی یا نوار بهداشتی

دستمال کاغذی ها و نوار های بهداشتی هم سهم بسیار زیادی در گگرفتن مسیر لوله سرویس فرنگی دارند و در بسیار از مدارد دیده شده است که حتی مو هم با دستمال و نوار بهداشتی ترکیب شده و گگرفتگی شدیدی را در لوله فاضلاب توالت فرندگی ایجاد کرده است.

در این مواقع هم دستگاه فنر بهترین کمک رسان برای باز کردن لوله سرویس فرنگی است و با استفاده از آن می توان به راحتی و با کمترین آسیب رسانی به لوله، نسبت به لوله بازکنی توالت فرنگی اقدام نمورد.

فنر زنی توالت فرنگی، باید توسط فرد کار بلد

لوله بازکنی سرویس فرنگی

لوله بازکنی سرویس فرنگی

ما نمی گوییم حتما این کار را به متخصصان و لوله باز کن های ما بسپارید، اما این موضوع را به جد در نظر بگیرید که طرز استفاده از دستگاه فنر زنی برای باز کردن گرفتگی توالت فرنگی، کار هر کسی نیست و بهتر است بخصوص برای منازل لوکس حتما توسط یک فرد ماهر انجام شود تا با آسودگی خاطر از آن پس از سرویس فرنگی خود استفاده کنید.

دستگاهه های فنر زنی خانگی هم وجود دارند که کار با آن ها آسان است و برای گرفتگی های سطحی کافی هستند اما در خصوص گرفتگی های شدید این دستگاه های صنعتی و پر قدرت هستند که اگر با استفاده از دست یک فرد کار بلد به کار گرفته شوند، می توانند در سریع ترین زمان با کیفیت کار لوله باز کنی سرویس فرنگی را برای شما انجام دهند.

نوشابه، چنته و اسید های لوله بازکن سرویس فرنگی

نوشابه، چنته، اسید های لوله بازکن سرویس فرنگی و جوش شیرین و … هم مواردی هستند که حتما در مورد آن ها صحبت هایی به گوشتان خورده و اکثر افراد تصور می کنند به محض اینکه احساس گرفتگی در لوله توالت فرنگی کردند، می بایست از این موارد استفاده کنند!

اولا که استفاده از اسید ها برای سرویس کاران لوله وتوالت به دلیل ضرارتی که برای انسان و محسط دارد، بطور کلی ممنوع شده است؛ اما از این مورد هم که بگریم ضررات و آسیب هایی که اسید های لوله باز کن به خود لوله سرویس فرنگی شما وارد می کنند، در گذر زمان ممکن است موجب هزینه بر شدن و ایجاد مشکلات بزرگ شود.

از این سعی کنید تا حد ممکن استفاده از این ابزار ها را به حداقل برسانید.